TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kundebehandling

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#38834  av kennethx

Lol, nei, takke meg til merkeverksteder sånn sett....

Har i midlertid ett problem etter clutch byttet, og det er skrangling i eksosen. Det ligger tydelig vis ikke slik det lå før, og det tar borty chassiet og lager ekle lyder. Avhenging av temperatur på anlegget kan det komme å gå...litt plagsomt. Har vært inne 2 ganger å fått det justert, men det kommer snikende tilbake igjen...så jeg må vel bare level med det. Nå er i allefall lyden for det meste helt bak et sted høres det ut som. Før jeg var inne var det mer rett under der jeg sitter ett sted. Trodde jo hele bilen holdt på å miste girkassen eller noe. hørtes ikke værre ut... Men nå vet jeg at det ikke er farlig, og er litt bedre enn før...så jeg gidder ikke styre mer tror jeg. :)

Ellers var samboeren min ute og kjørte litt er om dagen, det gikk veldig bra, hun hadde ikke noe problemer, ble litt mye turtall av og til (bakkestart)...men det går jo fint det også :)

#39478  av cameleon

Spesi måte å tvinge fram penga fra en fyr på i alle fall. Men som det en gang ble sagt. "Every action has a REaction" :wink: