TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Er dette ett greit kjøp?(bærbar pc)

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #305276  av hmsilset

ArildM skrev:Den til 4000?
Kjipt med Celeron! Og glem å kjør vista på den!

Denne er et godt kjøp:
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=355133?
Amentio har den sannsynligvis billigere.
Ja,den til 4000kr. Vista er vel det nye systemet til windows? Skal ha xp jeg isåfall.Liker ikke så store forandringer :D
 #305291  av ArildM

Den jeg linker til er et 20 ganger bedre kjøp i mine øyne. Dobbeltkjerne og mer minne, samt Nvidia grafikk på disse (selv om det kanskje ikke står på komplett sine sider). En solid allround pc som varer i noen år. har solgt mange av disse.

Om du hadde fått den i annonsen til 2000 så hadde det vært et greit kjøp, men uansett en kjip pc.

Hehe, Vista er blitt bra det :) Men om det er snakk om en billig bærbar så ville jeg kanskje ha lastet ned en ferdig modifisert Xp i fra piratebay, TinyXP feks :wink:
 #305315  av hmsilset

ArildM skrev:Den jeg linker til er et 20 ganger bedre kjøp i mine øyne. Dobbeltkjerne og mer minne, samt Nvidia grafikk på disse (selv om det kanskje ikke står på komplett sine sider). En solid allround pc som varer i noen år. har solgt mange av disse.

Om du hadde fått den i annonsen til 2000 så hadde det vært et greit kjøp, men uansett en kjip pc.

Hehe, Vista er blitt bra det :) Men om det er snakk om en billig bærbar så ville jeg kanskje ha lastet ned en ferdig modifisert Xp i fra piratebay, TinyXP feks :wink:
Joda,men jeg jobber natt hele ukene og gidder ikke stå i kø på den utrolige treige post terminalen her(stod 45 minutter sist) for å hente produkter jeg kan kjøpe privat.Bare å hente og betale på døra :D Droppa den pcn jeg,for eieren var i England og ikke ei bygd her i fylket som det stod på adressa hans.
 #305331  av ArildM

Skjønner, som bedriftskunde får jeg alltid sånner levert rett på kontoret :)
Men let etter noe med Intel Core 2 Duo eller noe slik. Bør være dobbeltkjerne og 2Gb ram, får spørre om du lurer på noe :)
 #305345  av hmsilset

ArildM skrev:Skjønner, som bedriftskunde får jeg alltid sånner levert rett på kontoret :)
Men let etter noe med Intel Core 2 Duo eller noe slik. Bør være dobbeltkjerne og 2Gb ram, får spørre om du lurer på noe :)
Tusen takk for hjelpen :) fant en bra en som er brukt kun 3 uker jeg.tror dette er ett greit kjøp:

http://www.finn.no/finn/bap/object?finn ... T.svl=Link

får den i helga
 #305353  av hmsilset

ArildM skrev:Knallkjøp :)

Bra du synes det.Da er det sikkert en god maskin :P Og med tanke på at den selges
av en sunnmøring til den prisen så kan vi faktisk si at det er ett kupp :wink: