TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• km juks og salg!

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #304461  av Gjertsen

Hva syntes dere om at man skal anbefalle andre å holde seg unna enkelte biler pga fusk med div ting på annonse og bil!?

Ser nemmelig at min gamle Toyota selges med km stand lavere enn da jeg solgte!
skal ikke si noe om hvor jeg har funnet annonsen. men vil jo ikke at ærlige folk skal kjøpe en bil som har blitt jukset på!

Man bør jo holde seg litt unna slike når sånt kommer fram. Norge er for lite til at man kan jukse på km stand uten at man får vite det!!
 #304465  av hmsilset

Bør si fra ja.Så en av eks mr2ene mine hadde samme km stand 2 år etter jeg solgte den nesten.Men jeg kan ikke være sikker da..Tror den var kjørt 109.000 da jeg kjøpte den.Kjørte garantert 20000km det året jeg hadde den,men 2 år etter det igjen stod den til salgs med 135000km.Var ikke forandra noe som helst på den,så den kan jo ha stått ett par år :P
 #304484  av Gjertsen

Okeis..

Vel styr unna denne:
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1979679

Jeg importerte den for noen år siden, vet godt hvem han som kjøpte den av meg er, VET den ble kjørt HARDT og mye.
Solgte min med km stand 208.000 minnes jeg!
Står nå til 207.000 km. Juks og fanteri.

( er ikke samme selger nå som han som kjøpte av meg)
 #304513  av ErikG

Fint å legge ut den infoen!

Er det bare jeg som stusser på dette:
trekker 64% på bak hjul å det er 97,5% sperre bak.
 #304519  av Daniel HS

Ja, er bare å si ifra. Vet at jeg hadde satt pris på om noen kom å advarte meg om ting jeg burde holde meg unna pga. div. problemer/feil/juks.

Har allerede vært en her inne som frarådet meg en Celica CS jeg hadde noen spørsmål om, og er evig glad jeg trakk budet...
 #304540  av Tomera

Ja selvfølgelig skal man si ifra!
Jeg hadde kommet til og gjordt dette, og hadde satt enormt stor pris på all den info jeg kan finne på biler jeg skal kjøpe. For meg, er ett bilkjøp snakk om mye penger, og jeg kjøper biler jeg har lyst p, brenner for og betyr mye. Så for min del, er det en selvfølge..
 #304563  av Tiendreal

eh...
Motoreffekt 320
hadde autodb kW eller hk? hørtes vel ikke helt riktig ut for meg men...