I dag har det tordna og regnet noe helt for jæ... Etter at jeg hadde kjørt hjem fra jobb i masse regn, låste bilen og gikk, men da jeg kom ut igjen ett par timer senere så så jeg at varsellysene blinka. Akkurat som når man låser opp bilen. Jeg låste bilen og låste opp igjen, men de blinka fortsatt. Da jeg satt nøkkelen i tenninga og vrei om så slutta det å blinke, tok jeg ut nøkkelen så blinka det igjen. Etter at nøkkelen hadde stått i litt 1 min ca, så blinka den ikke mer når jeg tok ut nøkkelen. Var ute å kjørte litt og parkeret hos en kamerat. Etter 30 min så begynte den å blinke igjen. Jeg gikk ut å leste litt om alarmen i bilen, vet ikke om det er noe alarm i den men det stod noe om alarm; hvis du låser bilen uten å bruke knappen, altså bruker nøkkel hullet å låser med så skal ikke alarmen aktiveres. Jeg gjorde dette og etter 30 min begynte den å blinke i blinklysene igjen, da gikk jeg ut og tok sikringen til blinklyset, så problemet er sånn sett løst. Er det noen her inne som har peiling på hva dette kan være? Er det en sensor som er gåen? det var ikke noe vann/fuktig i sikringsboksen eller noe sånt heller. Håper noen kan hjelpe
JEG BRUKER DEN BENSINEN DU SPARER