TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BRS Sound-Off 2004 - Trondheim

• For planlegging av treff eller smÃ¥ møter
For planlegging av treff eller små møter
 #37981  av @lpher

Årets store bilstereobegivenhet i Midt-Norge: BRS Sound-Off! Vil i år bli avholdt i August. Kommer tilbake med nærmere dato på denne posten når dato er spikret :)

I tillegg vil det også 'skje 'ting'en og annen lørdag i sommer også...som vil være av interesse for folk med sans for lyd i bil :D

Her er noen mimrebiler fra tidligere år:
(skal se om jeg ikke finner enda flere...etterhvert :) )

2003:

http://www.bilforumet.net/showthrea...ht=brs+soundoff

http://www.bilforumet.net/showthread.php?threadid=11895

http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtop...hlight=soundoff

2002:
http://www.dataguard.no/~bilradio/280902.html

@lpher

#38037  av chris

Tidlig annonsering gitt ;)

Var innom der på lørdagen i fjor, var bra med liv der da :)
Svinger nok innom i år også ;)

#57502  av @lpher

Da er det vel på tide å bumpe denne...da arrangementet er nå i helga! :D

@lpher

#57503  av @lpher

chris skrev:Tidlig annonsering gitt ;)

Var innom der på lørdagen i fjor, var bra med liv der da :)
Svinger nok innom i år også ;)
Du burde stille i år Chris...vi VET jo at anlegget ditt kan spille høyt! :D

@lpher

#57505  av Kjelliken

:shock: dere spiller vel så høyt at jeg må vel finne frem øreproppene her i bergen tenker jeg.. hvis ikke er det ingen ting å skryte av lol.. nei bare kødder.. regner med det blir drit fett det der. skulle vært millionær og bare ragget rudnt på alle treffene i hele verden det hadde vert noe det.. 8)

#57507  av @lpher

Kjelliken skrev::shock: dere spiller vel så høyt at jeg må vel finne frem øreproppene her i bergen tenker jeg.. hvis ikke er det ingen ting å skryte av lol.. nei bare kødder.. regner med det blir drit fett det der. skulle vært millionær og bare ragget rudnt på alle treffene i hele verden det hadde vert noe det.. 8)
LOL.. :D Det konkureres ikke bare i SPL da :)

@lpher

#57510  av @lpher

Jeg fikk nettopp en bekreftelse på at Are Ourom kommer oppover med Audiobahn Supran! :D

I tillegg så nevnte Mr.Stokvik (TIK-spillern) at han kommer innom med ny-supran på lørdag også! :D

Så da er det store spørsmålet egentlig om vi burdte hatt en liten TS-OGN gathering samtidig? :)

@lpher

#57534  av @lpher

Arangementet starter 10:00 og holder på til 14:00
(Deltagere bør møte før 09:00 :))

Det blir i tillegg andre underholdene konkuranser med konfransier utlånt fra Radio1...enkel servering...plenty gode 'messetilbud' og generellt mye show :D

Disse leverandørene kommer med demobiler:

Clarion/Audiobahn - med Audi A4 og Toyota Supra TwinTurbo (Audiobahn-Supran)
Sony - Værstingbygd VW Golf
Pioneer - Norges-premiere på Pioneers nye demobil...en rød US-pickup

@lpher
Som tradisjon tro heller ikke i år har fått ferdig anlegget! :D
Sist redigert av @lpher den 25 aug 2004 10:08, redigert 1 gang totalt.

#57535  av FalcoN

Nå på lørdag?

Utenfor BRS eller? Skal til Trondheim i helga...SÃ¥ mulig jge stikker en tur :D

#57537  av @lpher

FalcoN skrev:Nå på lørdag?
Yepp :)
FalcoN skrev: Utenfor BRS eller?
Yepp again :D
FalcoN skrev: Skal til Trondheim i helga...SÃ¥ mulig jeg stikker en tur :D
Cool :)

Som sagt hadde jo vært artig med en lite TS-OGN gathering i samma slengen da...selv om jeg selv sikert blir litt preoccupied :)

Jeg har plenty av plass som jeg kan sette av til oss om det blir aktuelt :)
(har til og med ordna med Nardo Skole om å få låne arealet deres som parkeringsplass)...

@lpher

#57551  av chris

Joda, jeg kommer jeg. kan jo stille i SPL for morro skyld. Om det blir en klasse for de med budsjett-anlegg eller noe :P

@lpher: skal jeg sende ut masse-sms til gjengen da eller?

#57561  av SupraTurbo

Hehe! Var det dette jeg fikk mld om i dag eller...? :D Kommer nok en tur ja men tror ikke jeg har noe å stille opp med når det gjelder lyd. Men trenger litt inspirasjon.

Har fått i pleksihatthylle til supran:
Sitter som støpt. Er skjert ut etter høytalerdekslene som sitter der orginalt. Har ikke tatt av plast ennå da, men den blir gjennomsiktig med lys under 8) :D 8) 8) :D 8)
Vedlegg
Pleksi-hatthylle i supra 003.jpg
Pleksi-hatthylle i supra 003.jpg (16.66 kiB) Vist 2716 ganger

#57584  av @lpher

chris skrev: Joda, jeg kommer jeg. kan jo stille i SPL for morro skyld. Om det blir en klasse for de med budsjett-anlegg eller noe :P
I dont see why you shouldnt? :D My guess is...om du kommer i en lav nok klasse så har du store sjangser til å hevde deg i toppen...rett og slett fordi subbene dine er rimelige MEN yter mye....+ det faktum at mk2 mr2'en er som laget for lydtrykk! :D

chris skrev: @lpher: skal jeg sende ut masse-sms til gjengen da eller?
Shure...why not? :)

@lpher

#57585  av @lpher

SupraTurbo skrev: Hehe! Var det dette jeg fikk mld om i dag eller...? :D
Yupp :D
SupraTurbo skrev: Kommer nok en tur ja men tror ikke jeg har noe å stille opp med når det gjelder lyd. Men trenger litt inspirasjon.
Neeeei! Du må jo stille vettu :D Kan jo ikke la alle disse guttene med nazi-kasser vinne alle premiene jo! :D
SupraTurbo skrev: Har fått i pleksihatthylle til supran:
Sitter som støpt. Er skjert ut etter høytalerdekslene som sitter der orginalt. Har ikke tatt av plast ennå da, men den blir gjennomsiktig med lys under 8) :D 8) 8) :D 8)
Dette blir bra det! :)

@lpher

#57621  av @lpher

Da ser det ut til at de første TS-OGN'erne har våknet og meldt seg på konkuransen :D

Chris stiller i SPL :D
Karl-Sigurd (kompis av Sindre som nettopp har kjøpt seg en ST162) stiller i SPL.

@lpher