Forsikringsaken er nå endelig over
Etter mye mas og ringing frem og tilbake så ga de seg. Først skulle de takstere bilen til 95k - 7k i egenandel. Så hadde jeg sagt ja til det så hadde jeg endt opp med 88k noe som er helt umulig å anskaffe en ny Mr2 Mk2 for. Det er nå gått 1 måned og en uke siden saken begynte, og nå gav de seg på hele 130k minus egenandelen
Jeg er overlykkelig! Summen ble ganske stor, og det til takk fra TG-BIL og pluss at jeg ble så lei til slutt at jeg truet med å lage bråk hvis de ikke fikk ut fingeren
Så nå venter jeg bare på at pengene skal komme inn på konto, så jeg kan få meg ned til Skien og hente Gossis Mr2!
Må få takke han for all verdens tolmodighet og for å ha vært så hjelpsom, samt Chris som fikk øynene mine litt oppe under saken
Så nå er tiden inne for å endelig få montert det endelige Momoutstyret, pluss at jeg har noen andre småting som jeg har ventet med i over en måned med å gjøre.
*Hoppe og sprette rundt på bordet*

Så nå venter jeg bare på at pengene skal komme inn på konto, så jeg kan få meg ned til Skien og hente Gossis Mr2!

Må få takke han for all verdens tolmodighet og for å ha vært så hjelpsom, samt Chris som fikk øynene mine litt oppe under saken

Så nå er tiden inne for å endelig få montert det endelige Momoutstyret, pluss at jeg har noen andre småting som jeg har ventet med i over en måned med å gjøre.
*Hoppe og sprette rundt på bordet*

They say, "Evil prevails when good men fail to act." What they ought to say is, "Evil prevails."

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo

91. Toyota Mr2 2.gen Turbo