Hva er best?
Jeg har 15 km til jobb, og trenger en løsning som egner seg best i forhold til denne strekningen. Bilen min har en "Power Heater" originalt, men denne kan jo ikke skrus på før jeg har startet bilen. Greia her er jo å la bilen slippe kaldstart hver dag i de to\tre månedene vi har en kald vinter her i Norge. Tar Corollaen på de verste snødagene, men hovedsakelig vil jeg kjøre Lexusen i vinter.
Har skjønt at Webasto benytter seg av batteriet i bilen og sånn sett er mer fleksibel enn DEFA, som trenger strømuttak. Det positive med DEFA er at den lader batteriet i tillegg, noe som gjør at batteriet holder lenger, og at det aldri tømmes. Med Webasto er jo risikoen at batteriet er flatt når jeg f.eks. skal hjem fra jobb.
Kjør debatt! Trenger noen gode argumenter her. Har lett fælt på nett, men finner ikke mye med hold i
Jeg har 15 km til jobb, og trenger en løsning som egner seg best i forhold til denne strekningen. Bilen min har en "Power Heater" originalt, men denne kan jo ikke skrus på før jeg har startet bilen. Greia her er jo å la bilen slippe kaldstart hver dag i de to\tre månedene vi har en kald vinter her i Norge. Tar Corollaen på de verste snødagene, men hovedsakelig vil jeg kjøre Lexusen i vinter.
Har skjønt at Webasto benytter seg av batteriet i bilen og sånn sett er mer fleksibel enn DEFA, som trenger strømuttak. Det positive med DEFA er at den lader batteriet i tillegg, noe som gjør at batteriet holder lenger, og at det aldri tømmes. Med Webasto er jo risikoen at batteriet er flatt når jeg f.eks. skal hjem fra jobb.
Kjør debatt! Trenger noen gode argumenter her. Har lett fælt på nett, men finner ikke mye med hold i

-'11 Lexus CT 200h
- '06 Lexus IS 220d [Solgt]
- '99 Lexus IS 200 [Solgt]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]
- Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection -
- '06 Lexus IS 220d [Solgt]
- '99 Lexus IS 200 [Solgt]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]
- Lexus - The Passionate Pursuit of Perfection -