TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 1 Ã¥r med IS250 - 1Ã¥r med bilder og smÃ¥modifikasjoner..

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #300128  av larspronne

Noen bilder fra dagen jeg hentet bilen, til i dag....

helt ny og helt standard 4mai -07
is250ny.jpg (307.28 kiB) Vist 1141 ganger
is250nybak.jpg (275.23 kiB) Vist 1141 ganger
chrome grill lakkert matt sort
chrome grill lakkert matt sort
IMG_0200.JPG (615.93 kiB) Vist 1142 ganger
18' orginale IS felger og tintede ruter
IMG_0206.JPG (509.49 kiB) Vist 1142 ganger
IMG_0207.JPG (361.9 kiB) Vist 1142 ganger
Bilde
- Lexus F -Sport 19' felger, alu-pedaler og F-Sport Luftinntak montert

Bilde
- Lexus F -Sport 19' felger, alu-pedlaer og F-Sport Luftinntak montert

Videoklipp av 250 med F-Sport luftinntak:
http://www.youtube.com/watch?v=bd0_LRm5slI

..........og nå:http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1968681
 #300130  av Neo

utrolig hvor lite som skal til for og få disse lexene rå som bare det, virkelig nydelig eksemplar du har her :mrgreen: .. nå få på senkefjærer og få byttet eksosanlegget bake til litt større enderør og du har en råå bad ass bil her :twisted:
 #300139  av larspronne

Neo skrev:utrolig hvor lite som skal til for og få disse lexene rå som bare det, virkelig nydelig eksemplar du har her :mrgreen: .. nå få på senkefjærer og få byttet eksosanlegget bake til litt større enderør og du har en råå bad ass bil her :twisted:
- skal selge denne nå - men bare vent, komplett suspension kommer på den neste......;) eksosen syns jeg forøvrig er passe på den, spes i kombinasjon med F Sport luftinntaket om du hørte lyden på filmen der....

tunamgu skrev:du er den rake motsetning av meg.jeg elsker kromdetaljer,mens du liker blackgansgta stil.
hahaha - ja hver sin smak - skulle gjerne hatt den mattsvart jeg - hahaha
 #300201  av galx

Der er så fin den bilen ...! :D
Så lite som skal til for at den nye IS'n blir mye råere enn orginal..
På den korte tiden du har hatt bilen syns jeg du har gjort helt riktige valg av modifikasjoner. Ville antakelig ha gått samme løypa dersom jeg hadde hatt samme bilen.
Hvor har du montert F-luftinntak henne ? I frontfangeren ? Sikkert jeg som er blind.
Vet du om det har kommet andre baklykter (mørke) til disse IS'ene enda ?
 #300204  av Tjuls

Jeg vil tippe det at luftinntaket er under panseret :P Så også etter noe luftinntak i karosseriet, men etter å ha sett videoen innså jeg det at det er en mod som kan sammenlignes med åpent luftfilter :

Utrolig fet bil! Det gjorde mye å lakkere grillen svart.. Felgene er jo helt sinnsykt rå. Synd du skal selge bilen, men om du skal hente en 350 fra andre siden av dammen, så skjønner jeg jo det veldig godt :P Skulle gjerne henta min andre bil fra Rønne familien, men blir nok litt tidlig :P
 #300304  av dca

ahhh...kult...fikk jeg endelig se en svart grill og det ble jo bra! vurdert dette selv og blir nok nå en realitet! jeg blir å gå for 20" blanksvarte kantfelger og luftfjæring og tone alle rutene! :) blir gangsta så det holder:)
 #300596  av larspronne

Tjuls skrev:Jeg vil tippe det at luftinntaket er under panseret :P Så også etter noe luftinntak i karosseriet, men etter å ha sett videoen innså jeg det at det er en mod som kan sammenlignes med åpent luftfilter :

Utrolig fet bil! Det gjorde mye å lakkere grillen svart.. Felgene er jo helt sinnsykt rå. Synd du skal selge bilen, men om du skal hente en 350 fra andre siden av dammen, så skjønner jeg jo det veldig godt :P Skulle gjerne henta min andre bil fra Rønne familien, men blir nok litt tidlig :P
galx skrev:Der er så fin den bilen ...! :D
Så lite som skal til for at den nye IS'n blir mye råere enn orginal..
På den korte tiden du har hatt bilen syns jeg du har gjort helt riktige valg av modifikasjoner. Ville antakelig ha gått samme løypa dersom jeg hadde hatt samme bilen.
Hvor har du montert F-luftinntak henne ? I frontfangeren ? Sikkert jeg som er blind.
Vet du om det har kommet andre baklykter (mørke) til disse IS'ene enda ?

Takker! F Sport luftintaket kan sammenlignes med et åpent luftfilter på sett og vis, bortsett fra at det ikke er åpent! ;)
bytter ut den orginale luftboksen med en ny med samme løsning som på IS-F - dvs to åpninger i boksen i stede for en, hvor begge blir aktive over 2800 rpm.
I tillegg som du serpå bildet er selve røret med restriktorene byttet ut til et glatt metallrør og filteret til et rensbart ala K&N.

Ikke noe tvil om at Lexus har designet dette for å gjenspeile lyden i IS-F så mye som mulig.

Bilde
Bilde

teaser fra USA i sommer:
Bilde