TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som har gs300 her?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #299355  av gs300

Jeg er akkurat blitt medlem av ts-ogn.
så lurer på om det er noen her inne som har lexus gs300?
Jeg har selv en gs300 1999mod,

jeg har gjort litt me bilen.

<18" pure weels felga.
<juster bart coilovers fra tein,
<alpine forsterkera og seas høytallere.

div planer jeg har for bilen er .

<Ny lakk/farge
<trekke om interiøret.
<Ny eksos. noen som kan hjelpe meg me eksos. vil ha litt mer bromming:)
<nye bremser. slissa holborra.
<litt ombygging av bilstereoen.

Bilder kommer om
noen kan vise/si meg hvordan man legger ut bilda her?
 #299380  av galx

Hei hei, og takk for sist :)

Der var du kommet deg inn som medlem på forumet.
Har snakket med Neo ang. manifoil og downpipe for mulig salg. Han skulle undersøke dette og gi tilbakemelding, men regnet med at kjøper ønsket å selge videre dette settet. Det eneste er at jeg er usikker på om du kan bruke det. Du bør nesten undersøke om du det kan passe bilen din.
Settet er fra JVT racing og er klargjort for lambda.
Neo blir sikkert å svare på denne forespørselen fra deg her inne på forumet :wink:
Fet bil du har foresten.
 #299388  av gs300

galx skrev:Hei hei, og takk for sist :)

Der var du kommet deg inn som medlem på forumet.
Har snakket med Neo ang. manifoil og downpipe for mulig salg. Han skulle undersøke dette og gi tilbakemelding, men regnet med at kjøper ønsket å selge videre dette settet. Det eneste er at jeg er usikker på om du kan bruke det. Du bør nesten undersøke om du det kan passe bilen din.
Settet er fra JVT racing og er klargjort for lambda.
Neo blir sikkert å svare på denne forespørselen fra deg her inne på forumet :wink:
Fet bil du har foresten.
hei!
Takk for sist ja:)
<jeg likte is200 din, den va pen, bilen kledde tte stylinga.
Snakket me lexus i tromsø, og dem trudde ikke is300 manifoiln passet på min bil, men skal undersøke litt mer.
Va det på ebay dokker fant manifoiln og downpipe?
har du en link til noen sider, der jeg kan søke etter eksos til bilen min?
hmm, ka betyr lambda?
<Blir du og komme oppover til tromsø i september?

vet du hvordan man legger ut bilder her på forumet?=
 #299397  av tunamgu

last opp bilder til photobucket.com og link til de bildene.eller du kan også bruke bildr.no
 #299410  av Neo

laste opp bilder er enkelt, når du skal sitere ett innlegg eller skrive ett svar på noe her så bare se under her så du skriver og der finner du noe som heter: laste opp vedlegg.. bare gå inn der så får du nokk til resten :mrgreen: ..

velkommen til forumet foresten, blir gøy og se bilen din 8) ..

se på ebay og søk etter eksos til bilen din, du finner mye rart til lexus der :mrgreen: .. om grenrør til en is300 passer på gs300 så si ifra så skal jeg høre om han vil selge.. men vil anbefale deg og lese linken jeg skrev her angående grenrør, du må forberede deg på sykt høyt forbruk :( .. lamda er en sensor så føler på forholdet mellom bensin og luft i eksosen..
 #299437  av gs300

Neo skrev:laste opp bilder er enkelt, når du skal sitere ett innlegg eller skrive ett svar på noe her så bare se under her så du skriver og der finner du noe som heter: laste opp vedlegg.. bare gå inn der så får du nokk til resten :mrgreen: ..

velkommen til forumet foresten, blir gøy og se bilen din 8) ..

se på ebay og søk etter eksos til bilen din, du finner mye rart til lexus der :mrgreen: .. om grenrør til en is300 passer på gs300 så si ifra så skal jeg høre om han vil selge.. men vil anbefale deg og lese linken jeg skrev her angående grenrør, du må forberede deg på sykt høyt forbruk :( .. lamda er en sensor så føler på forholdet mellom bensin og luft i eksosen..
Takk for det:) har leita lenge etter et forum der det bare er snakk om lexus:)
fant ut om det me bildene. blir og legge ut bilder av bilen min ettvært. må ordne bildene klar som jeg tok når jeg holdpå me bilstereo prosjektet, og det utvendige.

jeg leste linken din om det me forbruket, møtte han galx på acr i helga som va. han fortalte meg om det forbruket, og at det gikk ned etter en 20-30mil kjøring.

prøver og legge ut et bilde no ikveld.
Vedlegg
4 cm bak 5 fremme.jpg
4 cm bak 5 fremme.jpg (192.01 kiB) Vist 3389 ganger
 #299438  av gs300

bildet er tatt rett etter at jeg senket den. måtte løfte den 2cm fremme. Nye bilder kommer om litt.
 #299440  av Geir

Ser sinnsykt lavt ut. Hvordan går det her i Norge, da? :)

Pen bil, ellers. Er planen å kjøre en stil alá Don Corleone? hehe..
 #299443  av gs300

Geir skrev:Ser sinnsykt lavt ut. Hvordan går det her i Norge, da? :)

Pen bil, ellers. Er planen å kjøre en stil alá Don Corleone? hehe..

på bilde blei den veldig lav. den er høyere no. er ca 3cm høyere fremme en på bilde. skal ta nye bilder av bilen og legge ut.

blir ikke og ha noe vinge på den, har løst på en litt anna frontfanger. har bestillt nye hovedlykter fremme. blir led lys me angel light. bilder kommer når jeg får dem.
 #299449  av galx

Flott bil - ingen tvil !
Har jo sett stereobygget ditt også jeg :wink:

Jeg kommer desverre ikke oppover til Tromsø på Lexus Norges treff siden jeg skal nedover til Gatebil den 5. sept.
Som jeg forstod på "Zupra" så skulle denne happeningen bli fast hvert år dersom det ble en suksess.

Var å så litt inne på ebay på utseende på utblås.manifoil, og i forhold til GS ser den mulig litt anderledes ut. Men i så fall har det garantert noe med underkant av torpedoveggen å gjøre. Det er jo ellers samme motor.

Når det gjelder forbruket etter jeg satte på manifoil og downpipe har jeg nå målt det mer nøyaktig.
Omtrent 0,7 på mila ved langkjøring (med last). Ca 0.85 - 0,90 på bykjøring. Ingen sparekjøring her i gården.
Har tung høyrefot nå som godlyden har kommet frem :twisted:
 #299624  av gs300

galx skrev:Flott bil - ingen tvil !
Har jo sett stereobygget ditt også jeg :wink:

Jeg kommer desverre ikke oppover til Tromsø på Lexus Norges treff siden jeg skal nedover til Gatebil den 5. sept.
Som jeg forstod på "Zupra" så skulle denne happeningen bli fast hvert år dersom det ble en suksess.

Var å så litt inne på ebay på utseende på utblås.manifoil, og i forhold til GS ser den mulig litt anderledes ut. Men i så fall har det garantert noe med underkant av torpedoveggen å gjøre. Det er jo ellers samme motor.

Når det gjelder forbruket etter jeg satte på manifoil og downpipe har jeg nå målt det mer nøyaktig.
Omtrent 0,7 på mila ved langkjøring (med last). Ca 0.85 - 0,90 på bykjøring. Ingen sparekjøring her i gården.
Har tung høyrefot nå som godlyden har kommet frem :twisted:

Takk takk;) skal få tatt nye bilder av bilen. været må bare bli bedre først:)

Va jo synd at du ikke kommer oppover. men skjønner deg godt, har selv løst og kjøre nedover til gatebil:. men har ikke mulighet og ta fri fra jobb.
skal snakke me zupra og lexus avdelinga, om hvordan jeg kan bli me dem.

jeg så litt på motoren min igår, jeg har samme motor som supra non turbo. så har sett litt på eksos til supraen . ogg det ser ut til og passe.
har også tung høyrefot. no vil jeg ha mere lyd.grommere lyd... ingenting er som 6-er lyd;):D
 #299725  av gs300

her kommer noen bilder av bilen min, vasket pusen idag, så måtte ta noen bilder:D

hva syns dokker?
Vedlegg
felgene passet veldig godt til bilen synes jeg:)
felgene passet veldig godt til bilen synes jeg:)
IMG_0217.JPG (63.75 kiB) Vist 3780 ganger
IMG_0218.JPG
IMG_0218.JPG (70.98 kiB) Vist 3773 ganger
IMG_0221.JPG
IMG_0221.JPG (46.35 kiB) Vist 3764 ganger
IMG_0223.JPG
IMG_0223.JPG (49.8 kiB) Vist 3754 ganger
IMG_0227.JPG
IMG_0227.JPG (59.01 kiB) Vist 3755 ganger
 #299726  av gs300

her er noen bilder av bilstereoen min.. dettan er et prosjekt som jeg ikke helt er ferdig me enda.
Vedlegg
IMG_0145.JPG
IMG_0145.JPG (571.62 kiB) Vist 3350 ganger
IMG_0158.JPG
IMG_0158.JPG (384.26 kiB) Vist 3348 ganger
IMG_0163.JPG
IMG_0163.JPG (459.92 kiB) Vist 3350 ganger
IMG_0170.JPG
IMG_0170.JPG (380.17 kiB) Vist 3348 ganger
IMG_0178.JPG
IMG_0178.JPG (464.3 kiB) Vist 3350 ganger
 #299731  av lexusmann