TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen som vet om bra sider for deler til IS200?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #296314  av QuiNlan

#296317  av Amund

Øverst oppe på Lexus forumet vårt, så er det ein post som heiter FAQ: viewtopic.php?f=55&t=24406
Der står det mange nyttige tips og triks. Blandt anna denne: viewtopic.php?t=21590
Der vil eg tippe at du finner mange svar på dine spørsmål. Foreslår at du leser den, og søker litt på forumet, så vil du finne utruligt mykje av ting du lurer på... :roll:

TTE deler kan du forøvrigt gå å handle hos ein hvilken som helst toyota forhandler. TTE har også vert så vennlige å legge inn toyota sitt delenr på siden sin, slik at det skal være enkelt og raskt å bestille delene hos toyota.
 #296458  av lexusmann

Mener å ha lest at det settet koster 17k...... :wink: men arrester hvis jeg tar feil...er coilovers, derfor prisen...
 #296482  av Amund

lexusmann skrev:Mener å ha lest at det settet koster 17k...... :wink: men arrester hvis jeg tar feil...er coilovers, derfor prisen...
Om du hadde tatt deg tid til å lese litt på dei linkene eg la til i posten over, så hadde du sett både pris og delenr :roll:
 #296547  av lexusmann

Sant, gjorde ikke det, men jeg mente TTE settet... :wink: var det ikke det kebab gud spurte etter, eller?