TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• treff pÃ¥ vÃ¥lerbanen - hvor mange?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#307  av CelicaTurbo

Hvor mange av dere har tenkt dere til 200SX-OGN's treff på Vålerbanen i mai og hvor mange av dere er da interessert i å kjøre på banen? Jeg er da ute etter et ca tall over hvor mange biler som vil dit som inviterte via MR2-OGN, dvs ikke nødvendighvis MR2'er men også andre sportsbiler som ikke allerede er tilknyttet en annen invitert klubb.

Det blir vist felles kjøring fra Stavanger for noen av gutta så om flere vil slenge seg på det så kontakt Markus!

svar på "mantall" i denne posten så vi alle kan se hvem som vil komme  :)

#308  av MR2turbo

Jeg kommer!! Og vil veldig gjerne kjøre på banen! :p
vet om to eller fler som også vil være med (som ikke er på nett)
Et par mr2'er og en eks mr2-eier med Integra type-r

#320  av John Morten

Jeg har tenkt å komme på treffet!! Har veldig lyst til å møte flere MR2 eiere, og ikke minst se alle japsebilene..!!

#321  av CelicaTurbo

Da blir vi foreløpig 6 personer (meg, Markus, John Morten pluss to MR2'er og en Integra som Markus kjenner til). Hvorav kun Markus vil kjøre på banen eller er dere/de andre også interessert?

Det er ypperlig med et par MR2'er som vi kan vise frem på et slikt treff :)

#325  av PÃ¥l

Jeg har veldig veldig lyst, men vet ikke om jeg kan ennå. Jeg bor i Larvik, Vestfold, og det er lang vei, pluss at jeg ikke har noe bil å vise fram. :( . Når er siste frist til å melde seg på?

#327  av CelicaTurbo

Du bor i Vestfold og klager på at det er langt? Det er jo hittil flest av oss vestlendinger og det er vel lengre hvis jeg husker geografien min? :)  Men du har jo ikke bil da. Men men, det er ingen påmeldingsfrist. De som vil kjøre på bane må forhåndsbetale mens resten betaler ved inngang. Jeg vet egentlig ikke om folk uten bil må betale i det hele tatt? Akkurat nå er det bare et slags mantall slik at 200SX-OGN for litt oversikt over hvilken pris de kan vente seg å ta for at det skal bli billig uten å gå med underskudd..

om du har ingen bil å vise frem så er det desto flere biler å se på da :)

#330  av John Morten

Er det noen som skal kjøre fra Trøndelag, til treffet? Blir litt ensomt å kjøre 35 mil alene til vålerbanen..
Kanskje folk fra andre klubber..?

#331  av erling

Jeg kommer på treffet, skal ikke kjøre på banen. VW-Audi klubben har treff m/ banekjøring fredag og lørdag samme helga...

#332  av henningl

John Morten: Jeg skal kjøre fra Molde, muligens en annen også, du kjører jo ikke akkurat innom molde, men vi kan vel alltids møtes en plass litt mer øst?

#333  av John Morten

Henning: Vi kan møtes på  Dombås, eller på Ulsberg hvis du tenker å kjøre riksvei 3..? For meg spiller det ingen rolle om vi kjører E6 eller riksvei 3.

#335  av mk1 black limited

John Morten on Feb. 23 2002 @ 13:04 skrev:Er det noen som skal kjøre fra Trøndelag, til treffet? Blir litt ensomt å kjøre 35 mil alene til vålerbanen..
Kanskje folk fra andre klubber..?
Regner med at Viggo Ustad skal nedover - han leser ikke dette, men send meg en mail så skal jeg sende deg telefonnumeret hans.

#336  av mk1 black limited

MR2 on Feb. 18 2002 @ 13:24 skrev:Hvor mange av dere har tenkt dere til 200SX-OGN's treff på Vålerbanen i mai og hvor mange av dere er da interessert i å kjøre på banen? Jeg er da ute etter et ca tall over hvor mange biler som vil dit som inviterte via MR2-OGN, dvs ikke nødvendighvis MR2'er men også andre sportsbiler som ikke allerede er tilknyttet en annen invitert klubb.

Det blir vist felles kjøring fra Stavanger for noen av gutta så om flere vil slenge seg på det så kontakt Markus!

svar på "mantall" i denne posten så vi alle kan se hvem som vil komme  :)
Antar jeg skal oppover, men er ikke 100% sikker enda. Regner uansett med at det blir en del fra NSK der.

#343  av CelicaTurbo

Hadde vært flott med noen folk fra NSK men har dere noen ide om hvor mange det kan være snakk om. Om dere ikke har fått den informasjonen dere trenger så kan dere jo kontakte Henning i 200SX-OGN og be ham sende dere noe. De holder på nå og prøver å få et mantall slik at de kan planlegge prisnivå og annet bedre, slikt som plassering av klubbene, hvor mange biler får stå i pit og hvor mange vil/får kjøre på banen..

#349  av MR2turbo

Jeg og MR2pål skal få samlet en gjeng med MR2'er om ikke så veldig lenge for å prøve å dra med flere bortover, jeg regner med at det blir noen flere da som blir med.. Men vi må sikker dytte litt på for å  få folk til å bestemme seg for å reise så langt :)

#351  av henningl

John Morten on Feb. 23 2002 @ 17:42 skrev:Henning: Vi kan møtes på  Dombås, eller på Ulsberg hvis du tenker å kjøre riksvei 3..? For meg spiller det ingen rolle om vi kjører E6 eller riksvei 3.
Oki :) Vi kan avtale nærmere når det nærmer seg :)