TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• kw variante 3,topplokket

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #294768  av tunamgu

er det bare meg eller følger ikke topplokket med for denne coilover?må jeg bruke originale toyota?hva er delenr for disse?

Bilde
 #294784  av tunamgu

inn i granskauen,litt over 4000kr for de topplokkene hos toyota!!!

Noen som har disse liggende?Jeg trenger de fort som fy.det er disse(ringa inn) jeg trenger:

Bilde
 #294788  av lexus Sondre

det var da merkelig! var nesten 100% sikker at dette skulle følge med!? det må være en feil.
har du kontaktet leverandøren da?
Sist redigert av lexus Sondre den 02 jul 2008 13:42, redigert 1 gang totalt.
 #294792  av lexus Sondre

dette følger jo med på d2 og disse "billige" coiloverene. rare greier
 #294793  av tunamgu

ja,vet.har d2 coilover på bilen nå.hvis noen vil bytte mine d2 + litt penger mot originale dempere,så blir jeg glad!
 #294794  av lexus Sondre

det er ikke mulig å bruke de fra D2 da?
kan ta ett par telefoner å høre med noen. men tviler. er isåfall ikke lange "kjippen" ulefoss- porsgrunn=)
 #294795  av tunamgu

vil helst bruke originale,for jeg har tenkt å selge d2 komplett.
 #294798  av lexus Sondre

ok=) gi meg telefonnr. ditt på pm eller noe. mulig jeg prøver å avbestille de coiloverene jeg allerde har bestilt. da disse ikke er tuv godkjent heller.
så kan kan jeg kontakte deg litt seinere. har du disse av bilen nå? hadde vært morro å sett på de. bare 30min kjøring for meg.
 #294799  av tunamgu

har de på bilen nå,ellers kan jeg ikke bruke bilen selv.Du kan se hvordan det er på bilde.

Bilde
 #294822  av QuiNlan

Ahh, gleder meg :) Jeg kan hive på topplokkene fra de orginale demperne som står på nå altså? Hadde vært kulern hvis du tok noen bilder og sånn under montering :)
 #294823  av tunamgu

For deg er det bare å sette originale på ja.Demontering av de gamle er et helvetes jobb.
 #294827  av QuiNlan

Jaha? Er ikke det bare en modul som sitter i 2 skruer nede, og noen skruer oppe? Hadde ikke forestilt meg at det skulle være noen sak, men hvis du sier det så. Hva var problemet?