TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bedre bilder! ;) Lexus F-Sport 19' montert pÃ¥ 250'n idag ;)

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #293397  av larspronne

....siden sist er grillen blitt mattsvart istede for chrome, Lexus F-Sport luftinntak er montert - sinnsykt grom lyd! - og idag fikk jeg endelig montert F-Sport felgene..snadder!

lip'en på spesielt bakfelgene, samt staggered looken gjør at bilen ser ut som en skikkelig muskelbil nå...gromt!

Inntaket kommer med en helt ny filterboks med to hull istedet for ett - som på IS-F, og med pådrag blir det omtrent V8 lyd fra 3000rpm og oppover. Inntaket gir ca 6-8HK mere, men største forskjellen bortsett fra lyden er at den er mye mer responsiv på høyre pedalen... :)

Legger inn bedre bilder når finværet melder seg, i mellomtiden får dere nøye dere med Iphone bilder..

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde
Sist redigert av larspronne den 20 jun 2008 21:42, redigert 1 gang totalt.
 #293420  av 2fast4u

larspronne skrev:....... Lexus F-Sport luftinntak er montert - sinnsykt grom lyd! - og idag fikk jeg endelig montert F-Sport felgene..snadder!
Dette ble skikkelig bra, likte dette utrolig godt !!
Hvem brukte du som leverandør på disse delene, og har du noen planer om mer av F-Sport utstyret ?

:wink:
 #293453  av larspronne

2fast4u skrev:
larspronne skrev:....... Lexus F-Sport luftinntak er montert - sinnsykt grom lyd! - og idag fikk jeg endelig montert F-Sport felgene..snadder!
Dette ble skikkelig bra, likte dette utrolig godt !!
Hvem brukte du som leverandør på disse delene, og har du noen planer om mer av F-Sport utstyret ?

:wink:
alt av F-Sport utstyret er bestilt direkte fra en Lexus leverandør i USA. - levert på døren på under en uke.

http://www.sewellpartsonline.com

Ikke planer om mere av F Sport delene på denne bilen da jeg selger den til høsten eller til våren, men neste bil blir en ren F Sport.......... ;)
 #293467  av Neo

nydelig bil mister, man trenger nesten ikke gjøre noe med di nye bilene :mrgreen: .. dem er like fete uansett :mrgreen: .. en kompis av meg her oppe har en 220d i samme farge så deg..
hvordan er bensinforbruket på bilen din iforhold til IS200? :D
 #293475  av Geir

Nydelig eksemplar! Deilig.

Har du senket den? Hvilken offset er det på felgene?
 #293480  av larspronne

Neo skrev:nydelig bil mister, man trenger nesten ikke gjøre noe med di nye bilene :mrgreen: .. dem er like fete uansett :mrgreen: .. en kompis av meg her oppe har en 220d i samme farge så deg..
hvordan er bensinforbruket på bilen din iforhold til IS200? :D
bensin forbruket er faktisk utrolig bra! har hatt den nede i 0.56 på langkjøring!! (trondheim-oslo) - og det ble flere kickdown og forbikjøringer på den turen!
 #293481  av larspronne

Geir skrev:Nydelig eksemplar! Deilig.

heisann, neida den er ikke senket - men er orginalt ganske bra - endel lavere enn 220d uten at jeg overhodet aner hvorfor de lagde den høyere...??

offset'en er 40 - flush bak og 10mm inn foran ca.

250 trenger kanskje en cm senk foran så er den perfekt.
 #293484  av Geir

larspronne skrev:
Geir skrev:Nydelig eksemplar! Deilig.

heisann, neida den er ikke senket - men er orginalt ganske bra - endel lavere enn 220d uten at jeg overhodet aner hvorfor de lagde den høyere...??

offset'en er 40 - flush bak og 10mm inn foran ca.

250 trenger kanskje en cm senk foran så er den perfekt.
Jepp. Har sett at senkesett som selges til IS220d kontra IS250\IS350 er av forskjellig høyde. Snodig er det hvertfall.

Var Sewell kjappe på avtrekkeren når det gjaldt å få sendt avgårde varer etter betaling? Hvilken transportør bruker de? Har sort bil selv (dog black obsidian, ikke black onyx), så disse bildene var det fint jeg fikk sett. Har vært så nysgjerrig på hvordan flereikede felger av denne typen vil se ut på bilen :)