TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen spm om min IS220d...

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #292866  av dca

Har da toppmodellen av denne med nav pakken...så lurer jeg på...kan stereo anlegget sprenges? vet i bmw som har like bra om ikke bedre anlegg der justerer det seg ned automatisk!
og noen som vet hvordan man kan se dvd mens man kjører?? bare for kulheten sin skyld liksom..heh..morro med musikkvideo! :D
 #292875  av Geir

Har en godt utstyrt IS220d selv, men har ikke vært i nærheten av å være engstelig for å sprenge anlegget. Ikke har jeg veldig lyst heller, for jeg tviler på at Mark Levinson er billig :p

Er litt i gang med å prøve å se hva slags DVD'er som kan spilles av selv. Foreløpig har jeg forsøkt å gi den "data-DVD" med masse mp3'er, men det fungerte ikke. Ikke fungerte det når jeg prøvde å spille av "audio-DVD" heller. Så den virker litt sær...Det neste på programmet blir å stappe i en film for å se om den leser av det. Hadde jo vært genialt om man kunne se film når en tok pauser under langkjøring f.eks. ;)

Er det helt vanlig musikk-dvd du har fått spilt av? Og når fungerer det? Når du står på tomgang i fri?
 #292882  av dca

er vanlig musikk dvd ja...håndbrekket må stå på for å se bilde!
 #292899  av Geir

dca skrev:er vanlig musikk dvd ja...håndbrekket må stå på for å se bilde!
Ahhh, genialt. Det visste jeg ikke. Da burde den jo klare film også? :)
 #292904  av 2fast4u

dca skrev: og noen som vet hvordan man kan se dvd mens man kjører?? bare for kulheten sin skyld liksom..heh..morro med musikkvideo! :D
Det var en oppskrift på dette i forumet til my.IS, denne er vel til 2006 mod 350, men burde kunne brukes
på 220d også.
http://my.is/forums/f139/dyi-photo-navi ... ng-277418/

clublexus.com hadde også en artikkel på dette.
http://www.clublexus.com/forums/showpos ... stcount=44

Håper du får det til å fungere.

:wink:
 #292925  av larspronne

den klarer de aller fleste DVD'en med bilde så fremt P bremsen er aktivert.

er mulig å modde dette, men pr i dag ingen annen løsning enn å kutte en kabel bak navi enheten.

mp3, wma osv leser den også fint, bare ikke fra DVD plater - kommer opp med navn på foldere og fil navn på skjermen som er ganske kult!

hvordan har første inntrykket av 220'n vært da?
 #292953  av Geir

larspronne skrev:den klarer de aller fleste DVD'en med bilde så fremt P bremsen er aktivert.

er mulig å modde dette, men pr i dag ingen annen løsning enn å kutte en kabel bak navi enheten.

mp3, wma osv leser den også fint, bare ikke fra DVD plater - kommer opp med navn på foldere og fil navn på skjermen som er ganske kult!

Vet du om den er sonefri?

Vet ikke hvem du spurte om førsteinntrykk, men jeg er hvertfall strålende fornøyd. Det er rett og slett en fornøyelse å kjøre, og jeg føler meg ganske bortskjemt med kjøling i setene. Slipper å bli svett i pungen mer, hvertfall! :lol:

Øvrig er jeg spent på hvordan VDIM-pakken fungerer når vinteren kommer, og navigasjonssystemet er over forventning. Forventet ikke at det var lagt inn så mange POI's med telefonnummer, ei heller at mikrofonen på handsfree'n er såpass god som den er. Alt i alt syntes jeg bilen er vel verdt pengene :)

VDIM in action:

Klin gæærn fyr, spør du meg. Full pupp og forsøk på fremprovosering av snurr i boligfelt :shock: :mrgreen:
 #292995  av Geir

Testet en film nå, og det funka helt topp. Moro med surround i et så lite "rom"! Spesiell opplevelse.

Men da har vi et nytt sjekketriks...: "Hypp på å bli med på drive-in, baby??"

:lol:
 #293635  av dca

larspronne skrev:

greit egentlig...henger noe jævli på veien!

har vært på verksted bare 1 gang til nå da! :) er no feil på startsystemet med den...tror det er fikset nå da! så har noen slått opp døra i den i helgen... FAEN jeg har så flaks!

kan jeg også fortelle en kompis av meg har kjøpt samme bilen... monterer luftssett og 21x12.5 felger...295 dekk bak...blir ganske sinnsykt! felgene stikker 5 cm utom men skal valses til den store gullmedalje! :)
skal selv også montere luftsett på den ! men skal se hvordan det fungerer til han først! noen med erfaring?
 #293648  av larspronne

Geir skrev:
larspronne skrev:den klarer de aller fleste DVD'en med bilde så fremt P bremsen er aktivert.

Vet du om den er sonefri?

Vet ikke hvem du spurte om førsteinntrykk, men jeg er hvertfall strålende fornøyd. Det er rett og slett en fornøyelse å kjøre, og jeg føler meg ganske bortskjemt med kjøling i setene. Slipper å bli svett i pungen mer, hvertfall! :lol:

Øvrig er jeg spent på hvordan VDIM-pakken fungerer når vinteren kommer, og navigasjonssystemet er over forventning. Forventet ikke at det var lagt inn så mange POI's med telefonnummer, ei heller at mikrofonen på handsfree'n er såpass god som den er. Alt i alt syntes jeg bilen er vel verdt pengene :)

VDIM in action:

Klin gæærn fyr, spør du meg. Full pupp og forsøk på fremprovosering av snurr i boligfelt :shock: :mrgreen:

faktisk ikke sikker på om den er sonefri - må testes!

vinteren trenger du ikke bekymre deg for i hele tatt - 250 min er det beste jeg har kjørt på vinter - tro det eller ei.

jeg fikk EN real 4-hjuls skrens i vinter som hold på å ende i autovernet - og det var i en XC70.....

+ jeg kjørte opp en temmelig bratt bakke som en XC90 ikke kom opp etter meg...?!??!? ja...sykt...