Ja, så blir det 1JZ i supraen  Her om dagen gikk topp pakningen på 7m`en, så da kom sparket i baken til å bytte den ut med en 1JZ jeg har hatt liggende siden februar...aktig. Så da gjenstår det å kjøpe en "kasse deler" + blod, tårer og tenders gnidsel....og sikket noen deler til
  Her om dagen gikk topp pakningen på 7m`en, så da kom sparket i baken til å bytte den ut med en 1JZ jeg har hatt liggende siden februar...aktig. Så da gjenstår det å kjøpe en "kasse deler" + blod, tårer og tenders gnidsel....og sikket noen deler til 

Her om dagen gikk topp pakningen på 7m`en, så da kom sparket i baken til å bytte den ut med en 1JZ jeg har hatt liggende siden februar...aktig. Så da gjenstår det å kjøpe en "kasse deler" + blod, tårer og tenders gnidsel....og sikket noen deler til
89 Toyota Supra mk3
97 Toyota Carina
99 Kawasaki ZRX 1100

97 Toyota Carina
99 Kawasaki ZRX 1100

Var jo synd med den toppakningen, men på en annen side ikke så synd når det blir 1jz istedet for ny pakning. Blir artig å følge med her. Skal du gjøre det selv??
  Var jo synd med den toppakningen, men på en annen side ikke så synd når det blir 1jz istedet for ny pakning. Blir artig å følge med her. Skal du gjøre det selv??
 Tenkt ut noe ferdigstillings dato. Før Japsetreffet på rud kanskje??
  Tenkt ut noe ferdigstillings dato. Før Japsetreffet på rud kanskje??