TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Reiser til New York

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #2065  av MR2PÃ¥l

:wink: Reiser til New York 4.okt. Skal dagen etter på Maple Grove Raceway. Der skal det være en del MR2er som skal kjøre. Noen som vet om butikker og/eller tuning butikker som er verd et besøk "over there"? Leier bil første uka for å kjøre til Boston og Washington. Håper å få filmet en del MR2er.

8) MR2PÃ¥l.

#2068  av CelicaTurbo

Jøss, du er da fjerde personen jeg kjenner som reiser til USA i en ramme av en uke,.. begynner å lure på om dere alle er med i en sekt som samles til årsmøte eller noe? :)

men, aner ingenting om forretninger der, kanskje ct20b kjenner til noen? Uansett får du ha en god tur :)

#2069  av PwRmAd

Hei PÃ¥l.

Artig det at du reiser over i okt., jeg skal bortover i Nov. Vegas BaBy :)

Anngående "sjapper" og mr2'er så foreslår jeg at du poster at du skal bortover på mr2faq boardet [url]ttp://www.board.mr2faq.com[/url], masse hyggelige folk der.

hilsen
Chris

#2147  av MR2PÃ¥l

:D :D :D :D Tusen takk Chris. 5.okt kommer det i overkant av 20 MR2er som skal til Maple Grove Raceway. Halvparten skal kjøre på banen. 0-402 meter tror jeg. 13.okt skal det også være treff ved NYC. Skal ta mange bilder og film å kanskje legge de ut på sidene mine. Har ikke fått laget sider enda, men skal når jeg kommer hjem. Håper bare jeg finner fram der borte.

:lol: MR2PÃ¥l