TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• ferrari i kongsvinger

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #2013  av Dalan

:D håhå, gjett hvem som akkurat så 1 Ferrari 456 GTA og 2 Maserati 3200 GT cruise forbi rådhuset i kongsvinger i stad da! :D 8) :D
de var litt av et syn gitt! 8)

#2015  av CelicaTurbo

Ã¥h, kan ikke noe for det men jeg liker Maserati 3200 best.. nam nam :) Kanskje en gang om jeg blir rik? :)

#2020  av Erlend

Enig der gitt! Synes Maserati er bilen sin 8)

#2023  av Dalan

hehe, liker nå begge to jeg da :wink:
men skal være enig i at maserati'n er sweeet! :)
om man bare var rik.. :roll:

#2024  av CelicaTurbo

satser på lottopremie til helgen jeg... :)

#2025  av Erlend

Hvis jeg jobber til jeg kollapser hver dag og sover i en pappkasse utenfor suppekjøkkenet til Frelsesarmeen, så kan det hende jeg får råd når jeg blir 50 :evil:

#2028  av CelicaTurbo

har du regnet med inflasjonen som gjør at penger trolig blir mindre verdt med årene da? :) men på den annen side er nok også prisen på en Maserati 3200 kraftig redusert innen du er 50 år :)

neh, greit å holde seg til realistiske drømmer.. nytt eksosanlegg f.eks :) men aller helst skulle jeg ha kvittet meg med den gjelden som de fleste av oss har: studielån, billån, noe mastercard osv.. alt bare for at jeg skal få råd til å ta en huslån.. :(

#2037  av tahustvedt

Pøh... det er jo bare å kjøpe. Forutsatt at man faktisk får lån, da. Man taper jo ikke noe særlig med penger hvis man selger den året etter. :)

I wish!!!

Lurer på hva det koster for en 24-åring å forsikre en Ferrari 355... :roll:

Tor Arne

#2040  av CelicaTurbo

hehe, får å få råd til å betale et huslån må jeg nok kvitte meg med billånet ihvertfall.. men, et par år med BSU sparing så er nok målet innen rekkevidde tenker jeg.. :)

#2046  av Erlend

Huff :roll: Har prøvd å ha et fornuftig forhold til penger og bil...eller...så fornuftig som det går an å være når du skal ha MR2 da :lol:
Så jeg drev jo sparte til MR2 Mk1, siden den ligger innen sparerekkevidde! 50 000 går jo an å legge seg opp uten for mye stress.. Men det var før jeg begynte på høgskole, og må si at jeg har fått mer lyst på MK2 nå da :) De 50 store som jeg akkurat hadde fått etter sommeren i år, de flyr raskt avgårde igjen :P Blir nok billån når jeg har fått meg fast jobb :roll:

#2049  av CelicaTurbo

om fristelsen er stor nok (som den nok er) så blir det nok lån ja.. trøsten er at prisen har sunket til du er ferdig på den skolen da..

#2052  av Erlend

Ja, det er en trøst det da :) Hvis en pen 92 fortsatt ligger på rundt 149000 hos forhandler blir jeg oppgitt :D

#2055  av CelicaTurbo

Det blir bare flere og flere MR2'er i landet og det kommer nok til å redusere prisen etterhvert, sammen med at den typiske alderen på bilen øker.. innen den tid er det gjerne mulig å få en MR2 fra forhandler under 100.000 tipper jeg.. dumt for oss som eier bilene da så klart men det er vel realiteten tenker jeg..

#2106  av Erlend

Leste at NSXene har holdt seg vilt bra i pris... Tenker at det er kjennetegnet på en ekte hi-class sportsbil, de holder seg noe sinnsykt i pris. Bare se på Ferrari og Porche. Bilene av de typene som folk har råd til nå kommer jo fra 70-tidlig 80 :) Klart, det er bra at MR2ene holder seg i pris. Så lenge det finnes folk som tar godt vare på MR2en sin, så håper jeg det går an å finne eksemplarer som ikke er blitt (for) grisekjørt :P Gir gladelig 149000 for en 92-93 som er strøken både innvendig og utvendig, med servicehistorie og få eiere...

#2110  av CelicaTurbo

men vil du fremdeles betale 149.000 når bilen er to år eldre enn nå f.eks? :) Men, det vil alltid være mulig å finne MR2'er som er godt tatt vare på ja og prisen på de bilene vil nok holde seg bra :)