Da var celicaen levert hos Toyota. Var med verkstedmesteren inn og kikket under bilen på bukken og pekte og fortalte.. han fortalte meg at han hadde lite lyst til at de skulle se på bilen pga at de aldri hadde sett en slik motor før...
men, litt godsnakking senere og han sa at de skulle se hva de kunne gjøre.. trossalt er det heller ingen andre verksteder som har peilingen og de har utstyret som jeg ikke har til å gjøre dette på en skikkelig måte..
hovedproblemer da var de råttne boltene som holdt varmeskjoldene og muligens eksosmanifold/turbo også.. resten var nok enkelt mente han på. Vel vel, fordelen er at om de løsner allt de greiene der nå så blir det enklere for meg senere om jeg skal montere downpipe eller annen turbo
de ringer meg senere når de vet mer.. skal bli spennende å se hva denne regningen kommer på ja..

hovedproblemer da var de råttne boltene som holdt varmeskjoldene og muligens eksosmanifold/turbo også.. resten var nok enkelt mente han på. Vel vel, fordelen er at om de løsner allt de greiene der nå så blir det enklere for meg senere om jeg skal montere downpipe eller annen turbo

de ringer meg senere når de vet mer.. skal bli spennende å se hva denne regningen kommer på ja..

- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet