TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Street legal

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #1985  av Bjørni

Noen som skal på street legal på Forus søndag?
 #1991  av erling

Bjørni skrev:Noen som skal på street legal på Forus søndag?
Jepp.. Skal levere en bil i stavanger i helga, og HELT tilfeldig :D blir det på søndag... Går jeg glipp av mye hvis jeg kommer i 12:00-13:00 tida?

#1992  av Bjørni

Er ikke sikker, det starter klokken 10:00! men det varer vel noen timer regner jeg med!

#2044  av MR2turbo

Jeg var der på søndagen, hadde tenkt til å kjøre, men jeg var der i 11 tiden og man måtte ha meldt seg på innen kl.10.. :?
Erling; Synes jeg så deg der men det var litt mye folk så jeg gikk ikke bort... Var du der?

#2045  av erling

MR2turbo skrev:Jeg var der på søndagen, hadde tenkt til å kjøre, men jeg var der i 11 tiden og man måtte ha meldt seg på innen kl.10.. :?
Erling; Synes jeg så deg der men det var litt mye folk så jeg gikk ikke bort... Var du der?
Jeg var der ja, kom litt sent, mellom kl 13 og 14, rett etter at den S6 tok kvelden. Jeg så deg og, bak en haug med pølser :mrgreen: synes jeg så Vaulen der oxo.

Var ganske mye sinte amcars der, men den Granadaen med V8 og twinturbo var jo bare helt syk rå! Ble ikke ferdig å spinne før hele stripa var langt bak! :mrgreen: Men grønne som vant fikk jo bra konkurranse av cossien da.

Noe kult som skjedde før kl 13?
 #2057  av Vaulen

Etter noen øl for mye lørdag, ble jeg litt sein og fikk ikke med meg så altfor mye.

Sånn ellers. Fint vær, og ellers altfor få "japse" biler.

#2058  av MR2turbo

det ble litt mye ølling på lørdagen for meg og.. :) , så fra klokka 11:30 når jeg kom, til 13 så var det ikke no spesiellt som skjedde.. utenom Audien som raste motoren..