TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• for de nye medlemmene:

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #35334  av CelicaTurbo

Husk at det er fremdeles ts-ogn foliemerker tilgjengelig for kjøp til en billig nonprofit pris: informasjon på denne linken

Her er et bilde av Cameleons MR2 med Chrome merkene:

Bilde

#35346  av cameleon

Det var en pen bil det der Christian.....en pen bil....*sukke*

Får bare bestille nye chrome foliemerker når den nye bilen kommer :wink:

#35359  av CelicaTurbo

Jeg tenkte over om det var dumt av meg å poste bilder av bilen når den nå er vrak men tenkte at du får tåle såpass, du får deg nok en ny bil om ikke så alt for lenge :)

og, litt off topic her: Det er mange som kaller meg Christian ser det ut til, jeg heter da altså Kristian.. altså skrevet på den norske og ublærete måten 8)

#35363  av cameleon

Synes det var kult at du postet bilde av bilen min jeg :)
(elelr den som var mi rettere sagt hehe) får bare klistre de nye merkene på samme plass på den nye, så ser det ut som de samme :P

#35367  av Christian

CelicaTurbo skrev:...og, litt off topic her: Det er mange som kaller meg Christian ser det ut til, jeg heter da altså Kristian.. altså skrevet på den norske og ublærete måten 8)...
Hei hei hei, ikke overdriv nå :lol: :wink:

#35396  av CelicaTurbo

hehe, måtte bare poengtere det når det blir litt mange Christian'er :)

#35405  av chris

CelicaTurbo skrev: og, litt off topic her: Det er mange som kaller meg Christian ser det ut til, jeg heter da altså Kristian.. altså skrevet på den norske og ublærete måten 8)
Eeey!! ;)

Christian skal være med Ch, sånn som de gamle kongene 8)

#35463  av CelicaTurbo

de gamle danske kongene ja :)

#35473  av chris

CelicaTurbo skrev:de gamle danske kongene ja :)
Hehe, du er bare misunnelig du :P

#35474  av kennethx

Damn, dere er flinke å gå off topic ja =P

#35479  av chris

kennethx skrev:Damn, dere er flinke å gå off topic ja =P
hehe, sklei ut litt kanskje nå ja :D

#35503  av CelicaTurbo

...det er ihvertfall sosialt aktivt da.. i hovedsak er det vel viktigst at brukeres spørsmål eller salg blir ødelagt av usakligheter :)

#35532  av @lpher

CelicaTurbo skrev:...det er ihvertfall sosialt aktivt da.. i hovedsak er det vel viktigst at brukeres spørsmål eller salg blir ødelagt av usakligheter :)
Jeg antar du mener at det er viktig at "brukeres spørsmål eller salg" IKKE blir ødelagt av usakligheter? :D

Tror ikke vi kan beskyldes for ikke å være spesielt sosiale nei... :lol:

@lpher

#35536  av CelicaTurbo

hehe, stemmer, "IKKE blir ødelagt" skal det være så klart :oops:

#35681  av erling

CelicaTurbo skrev:altså skrevet på den norske og ublærete måten 8)
Haha! :D Fine..