TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• daueste dagen i ts-ogn's historie

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #35100  av CelicaTurbo

Jeg tror dette må være den daueste dagen i ts-ogn's historie om vi ser bort ifra de første par ukene.. kjedelig gitt.. ingen som har noen problemer dem kan dele med oss andre? :lol:

#35104  av angrykid

er mangelen på damer ett problem vi trenger å dele? :)

#35114  av turboman

Hmmm.... tror alle bare går og tripper, og venter på å sette på de fete sommerdekka, jeg... er like før jeg setter de på, iallefall innen påske...(håper jeg)

Blir vel mer aktivitet når folk skal bredde, senke, og stæsje opp bilen til bikinisesongen, tenker jeg... :)

#35125  av Mr2 Mk2

vel Proson her på forumet har sendt "effekt anlegg" samt speil og takluke avgårde til meg idag.Visst det var interesant :P

Erfarte idag at rx-8 griiiiiiiser meg til de grader :lol:

#35126  av @lpher

Er det den debug mode'n som skremmer folk fra å poste eller? :)

@lpher

#35130  av supratt

Tell me about the RX-8, please . :shock:

#35132  av Mr2 Mk2

supratt skrev:Tell me about the RX-8, please . :shock:
Hehe har bilder av den da :wink: Den gikk no styggjævlig,ble noen heftige forbikjøringer 8)
Vedlegg
mazda rx-831.JPG
mazda rx-831.JPG (67.84 kiB) Vist 886 ganger
mazda rx-821.JPG
mazda rx-821.JPG (58.95 kiB) Vist 886 ganger
mazda rx-81.JPG
mazda rx-81.JPG (66.16 kiB) Vist 886 ganger

#35136  av kennethx

Har hatt lyst på RX-8 siden den kom på tegneboret jeg, synd den koster 100k mer en den hadde trengt å gjøre pga teite politikere som regner den med 2.6L motor :evil: :evil:

men 240 wankel hester sparker de ja :twisted: :twisted:
Sist redigert av kennethx den 03 mar 2004 23:53, redigert 1 gang totalt.

#35137  av supratt

Du er ikke alene om å ha LYST på RX-8 High Power utgaven.

Digger hele konseptet jeg, med suicide doors and further med wankel og greier. Jeg digger den. :D :twisted:

#35138  av Mr2 Mk2

kennethx skrev:Har hatt lyst på RX-8 siden den kom på tegneboret jeg, synd den koster 100k mer en den hadde trengt å gjøre pga teite politikere som regner den med 2.6L motor :evil: :evil:

men 240 vankel hester sparker de ja :twisted: :twisted:
det er bare 192 i denne mener jeg? :? står hvertfall på sen screenen over der bilen står som er såvidt synlig på det ene bildet.

#35139  av kennethx

det er to utgaver, en med 192 og en med 240 :)

#35144  av Dalan

Stod en deeeel sånne utenfor en bilforhandler mellom Austin og Houston, linet opp ved siden av hverandre :D
Lekkert syn :D
Mye grombiler borti der egentlig.. :)

#35152  av kennethx

Ennå en dau dag så langt gitt...

#35163  av CelicaTurbo

hm, når jeg ser på statistikken var det ikke noe særlig lavere trafikk i går, kun ca 2/3 av normaltrafikken.. det vil vel si at det var mange besøkende men få som hadde noen ord på hjertet da :)

men, ser ut til at det er tilbake til sitt gamle i dag men 55 poster på et halvt døgn.. :)