TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød mk1 mr2 pÃ¥ Hell Bil i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #35037  av @lpher

Var å henta ny-avensisen til fattern i dag....og der på Hell Bil sto det en rød mk1 mr2 på plassen...DE reg? eller no sånt...sikkert inne for no motorarbeid/service eller no....ingen her inne det?

@lpher

#35115  av gfc

Det er en innbytte bil faktisk.

Jeg ble tipsa av den av fatter'n (jobber på Hell-Bil).
Han forrige eieren måtte ha seg en litt større bil, så han kjøpte den lys grå Celica'n inn på bruktbil.

#35127  av @lpher

gfc skrev:Det er en innbytte bil faktisk.

Jeg ble tipsa av den av fatter'n (jobber på Hell-Bil).
Han forrige eieren måtte ha seg en litt større bil, så han kjøpte den lys grå Celica'n inn på bruktbil.
Hmm...oki...får ta en titt på den...for å se om det kan være ett emne til en fremtidig TS-OGN member :)

Lys grå celica? AT200/Celica 1.8 eller?

@lpher

#35150  av gfc

Jeg er ikke sikker. De hadde no bare en brukt grå Celica.

#35282  av @lpher

Da fikk jeg litt mer klarhet i tingenes tilstand her.... :-)

Han som bytta inn mr2'en var innom jobben hos meg istad....med sin nye lysegrønne AT200 Celica :-)

Damekjørt 1995 modell...hadde vært litt uheldig i dagene etter kjøpet da han har blitt 'lettere' påkjørt....

MEN...mr2'en hans...skal selges for 39.000,- og har gått 130.000km...ingen nevneverdige feil eller mangler...høres ut som en veldig grei pris for en sånn bil med garanti det da? ...så dette eksemplaret burde definivt være noe for en TS-OGN'er på jakt etter mk1 mr2 :-)

Det står også ett værsting RF frontsett i den!! Som koster 4.700,-!!!
...som undertegnede er skyldig i å ha solgt den tidligere eieren :D

@lpher
Sist redigert av @lpher den 05 mar 2004 21:52, redigert 1 gang totalt.

#35318  av sindrejl

hmm.. *ble interessert*