endelig har jg fått meg en 00 lexus is200! har ikke kjørt alt for mye med den enda, men er storfornøyd! trudde ikke jeg skulle gå over til lexus fra audi:P men fikk ett knalltilbud av en bekjent om denne bilen. da kunne jeg ikke si nei! angrer ikke ett sekund!
litt fakts: sølvmetallic, TTE frontfanger(hele) TTE hekkskjørt, TTE hekkspoiler(liten diskre en på kofert'n, kler bilen veldig bra synes jeg. TTE senk, større TTE bremser hele veien.( røde cap. med hvit TTE logo på)TTE sportseksos(gir en nydelig lyd synses jg=)). påbegynt xenon (mangler fult lys:P) 18 tomms sommer -235/40-18 forran, 255/35-18 bak. Diverse sterio, dvd med touch, skiftet ut alt av høytalere, 2X 10 sub.
trur det skal være det hele!
framtidige planer: soting av ruter helt frem og muligens D2 coilovers. kom med forslag og erfaringer!
Bilder kommer så fort kameraet mitt er på beina igjen!
litt fakts: sølvmetallic, TTE frontfanger(hele) TTE hekkskjørt, TTE hekkspoiler(liten diskre en på kofert'n, kler bilen veldig bra synes jeg. TTE senk, større TTE bremser hele veien.( røde cap. med hvit TTE logo på)TTE sportseksos(gir en nydelig lyd synses jg=)). påbegynt xenon (mangler fult lys:P) 18 tomms sommer -235/40-18 forran, 255/35-18 bak. Diverse sterio, dvd med touch, skiftet ut alt av høytalere, 2X 10 sub.
trur det skal være det hele!
framtidige planer: soting av ruter helt frem og muligens D2 coilovers. kom med forslag og erfaringer!
Bilder kommer så fort kameraet mitt er på beina igjen!
*2000 Lexus is 200 TTE
*1990 Audi Coupe quattro 2,3 20v
*1985 MB 230E
*1990 Audi Coupe quattro 2,3 20v
*1985 MB 230E