TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kjøp "Drive"

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #1801  av erling

Nytt Drive ute nå, reportasje fra Japsetreffet i mai, tilogmed bilde av min bil i bakgrunnen langt vekke ute av fokus. :lol: Reportasje om Markus sin oxo, så får vi håpe stjernelivet ikke går til hodet på ham! Bilde Bilde Løp & kjøp!
En Lamborghini på forsiden, nr 9 (tror jeg)

#1802  av tahustvedt

Jeg skal ut og kjøpe det etterpå, fetteren min ringte i går og sa at bilen til han flymekanikeren i Stavanger var i Drive. :D

Hvis du ser en Turbo MR2 i Haugesund nå så er det fetteren min sin. Han kjøpte den denne uken.

Tor Arne

#1803  av CelicaTurbo

tenkte å kjøpe meg det bladet ja, interessant å se fra treffet da og ser allerede frem til neste treff (om 200SX-OGN arrangerer flere) :)

#1821  av erling

tahustvedt skrev: Hvis du ser en Turbo MR2 i Haugesund nå så er det fetteren min sin. Han kjøpte den denne uken.
Tor Arne
Kult! Åssen farge er det på den? Noe annet spesielt? Felger osv...

#1843  av henningl

Det var igrunn en dårlig reportasje.. men skitt au.. tar det som ros jeg.. årets mest uproffe, og mest artigste treff.. ikke ille skussmål det synes jeg ;)

#1855  av CelicaTurbo

er kjedelig når allt skal være dø-seriøst også da, men treffet var en suksess spør du meg :) men ikke like fargerikt som VAG treffet dagen før da (bokstavlig talt, jeg tenker på alle de fæle stygge fargene på de VAG bilene)..

#1862  av tahustvedt

Den er svart og har 16" felger. Bilen er senket 30mm. :)

Tor Arne

#1871  av MR2turbo

Jeg fikk bladet i posten, jeg :wink: Jeg må si at det va morro å lese om egen bil, ja.. Selv om han tok med skogturen min.. Må jo leve med de tabbene man gjør, :) Bra artikkel om treffet, og. Hvis dere leser i forrige blad står det noen linjer om treffet der og nokså på slutten av artikkelen om skyline'n.. under headingen "kamikaze treff" hehe..

#1900  av CelicaTurbo

"kamikaze treff" høres ut som en bra tittel å få får dette suverene treffet, og da gjenstår det bare å se om treffet lever opp til samme tittel neste år også da! :)

men, årest artigste treff tror jeg nok at det var, og overaskende mange folk der også..

#1903  av Erlend

Måtte såklart kjøpe meg bladet når det sto om Markus' MR2!
Det var dårlig artikkelskriving av skribenten, men han fikk jo med mye bra om miljøet da :D
Får håpe dette skaper litt blest om stakkars lille MR2 OGN også 8)
Gleder meg allerede til neste treff hvis 200SX-klubben arrangerer igjen...

#1904  av henningl

Vi har nå allerede begynt planleggingen av neste treff :) Det blir nok vesentlig mer profft, samtidig som vi vil prøve å beholde sjarmen fra i vår ;)

#1926  av MR2turbo

henningl skrev:Vi har nå allerede begynt planleggingen av neste treff :) Det blir nok vesentlig mer profft, samtidig som vi vil prøve å beholde sjarmen fra i vår ;)
Gleder meg allerede!Bilde

#1933  av CelicaTurbo

kanskje jeg skal kjøre på banen også da? selv om jeg misliker sterkt å bli forbikjørt :)

#1936  av henningl

så lenge du ikke kjører sånn som han evo-karen så ;) vi vil ikke ha noen plenklipping neste gang.

#1960  av CelicaTurbo

selv om jeg har rallybil har jeg ikke noe ønske om å ødelegge den da :)