TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skuffet pÃ¥ bilradiospes

• SpørsmÃ¥l, rÃ¥d og tips om bilstereo
Spørsmål, råd og tips om bilstereo
 #271075  av tunamgu

Ja,bestilte en 2-din pioneer-ramme hos bilradiospes,avd Kristiansand.Det har gått ca.2uker nå og ikke hørt noe.Ringte for en uke siden fikk vite at de skulle ringe tilbake når de fikk den.Kan noen lobbyister hjelpe meg?

#271399  av KK-ma70

Hvorfor ikke kontakte @lpher eller Chris hær inne? De jobber på Bilradiospesialisten i Trondheim(den orntlige) Ta alt du trenger igjennom de du :D Null problem da vettu :wink:

#271405  av tunamgu

Har sendt pm og mail til alpher,men han svarer aldri.Men fikk vite at den var på vei,så får krysser fingrene.

#271406  av csstian

jeg fikk fra trondheim.måtte vente litt siden di ikke hadde på lager.så trur di har på lager

#271411  av tunamgu

De måtte bestille fra Belgia.

#271707  av chris

tunamgu skrev:De måtte bestille fra Belgia.
Da var Pioneer Norge tom for de også da.. siden de kommer fra Belgia. Bruker normalt ikke å ta mange dagene likevel.

#276800  av Amund

Er det bare bilradiospesialisten i trondheim som driver kundeservice? :roll:
Bestilte en sånn ramme forrige veke, frå avd Bergen, og har fremdeles ikkje fått den... Faktisk ikkje hørt nokonting, merkverdigt...

(veit det var teit av meg å ikkje gå rett til Tr.heim avdelinga med ein gong... Men var litt sånn impulshandling, og tenkte meg ikkje heilt om..)

#277291  av chris

Amund skrev:Er det bare bilradiospesialisten i trondheim som driver kundeservice? :roll:
Bestilte en sånn ramme forrige veke, frå avd Bergen, og har fremdeles ikkje fått den... Faktisk ikkje hørt nokonting, merkverdigt...

(veit det var teit av meg å ikkje gå rett til Tr.heim avdelinga med ein gong... Men var litt sånn impulshandling, og tenkte meg ikkje heilt om..)
Jepp, det er bare vi ;) Hehe, neida. Bergen skal da normalt ha ganske bra kontroll på ting. Men vi har dessverre ikke noe oversikt eller styring over hva de andre avdelingene driver med. Det er drevet på franchise, altså butikkene Bergen, Sandnes og Kristiansand leier logo/firmanavn og nettsider av oss, men drives hver for seg.

For øvrig, om dere synes ting tar lang tid, uansett hvilken avdeling det er snakk om: Ta en telefon. Så får dere stort sett svar på hvorfor. :)