TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• sort mk2 utenfor bilradio spes.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #31999  av sindrejl

Var innom bilradiospesialisten idag en tur og så en sort mk2 utenfor, alf, vet du hvem dette var? regnet med det var fyren du snakket med som eide bilen?

ikke den bilen med masse klistremerker nei

#32002  av sindrejl

passerte også han med den røde mk1'en som det var bilde av her inne med de fete felgene..

stilig bil! :)

#32015  av @lpher

Snakka lenge med eieren av den sorte mk2 mr2'n ja.. :-)

1991 modell....han kjøpte den for cirka en uke siden....av en ansatt på Hell Bil i Trondheim....mener å huske han sa at han selv bodde i Meråker? :-)

Bilen skulle være fairly standard....med ca. 195.000 på klokka....og han betalte rundt 100.000,- for den. Fyren var foresten kjempefornøyd med mr2 eierskapet....noe som ikke kommer som en overaskelse for oss som kjenner mer enn gjennomsnittet til denne typen biler :D
Hadde foresten også planer om å få til litt dugandes lyd i den etterhvert...og jeg kan jo ikke nekte for at det hadde vært tøft! ;-)

Han som eier den sorte med tribes dekaler er representert her inne... :-)
Er snakk om 'oppgradering' til mkIII Supra der i gården....ser det ut til...etterhvert :-)

Har ikke sett så mye til han med Wheelie mk1'ern her inne enda nei :-)
Show yourself dude! 8)

Sindre: var litt stress når du var der da....rakk ikke å slå av en prat....regner med du overlever? :)

@lpher

#32021  av sindrejl

åjada, lever ennå.. ble bare litt pissed fordi 3500 spillern min ikke takla sånn rattfjernkontroll :P var det jeg skulle ha :)

#32029  av @lpher

sindrejl skrev:åjada, lever ennå.. ble bare litt pissed fordi 3500 spillern min ikke takla sånn rattfjernkontroll :P var det jeg skulle ha :)
ja....du har dehp3500 du ja? ....merkelige greier at Pioneer (2003) modellene under dehp4500 IKKE takler fjernkontroll?!

@lpher