TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MR2 Treff og Cruising i Sandnes 14.Sept.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #1645  av MR2turbo

"MR2Pål" og jeg har planlagt et MR2 treff med Cruising i Sandnes Lørdag 14. September klokka 13.00.
Vi møtes på parkeringa ved Nysted(rett over veien for Maxi-senteret) samme plassen som vi møttes når vi kjørte til Vikeså for de som var med da..
Bilde av stedet:
Bilde

Vi satser på å kjøre til Egersund og vil Cruise gjennom nærbø, Bryne og Sandnes på vei tilbake igjen, for å vise oss frem litt...

Så hvis det er noen som vil være med så møter dere bare opp der med MR2'en, uansett utgave.. og kjenner dere andre som har MR2 må dere dra med de og.. La oss samle flest mulig biler og bli en lang rekke :D

#1652  av Hobbes

Jeg vil jeg vil men er på jobb........ :cry:

#1657  av MR2turbo

Det var synd.. Vi får lage flere treff senere, og da får jeg ringe deg og høre når du jobber på forhånd.. Må jo prøve å få med mange vet du :)

#1887  av MR2turbo

Vil bare si at jeg synes vi hadde en kjempefin tur på Lørdag, heldige med været og så ble vi jo 8-9 biler! :) Skal prøve å oppdrive noen bilder etterhvert!