TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Getaway in Stockholm

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #1630  av Bjørni

Fikk to filmer idag: Getway in Stockholm 1/2! Noen som har sett dem?
DET er gutter som liker raske biler det! :)

#1631  av Bjørni

Lekker Supra med ca. 450 hk :D :D
 #1640  av Erlend

De er klassikere! Har begge to, men hvem har ikke det? Uten disse to på harddisken kan du ikke si du har interesse i Supra akkurat :D Umulig å ikke elske den bilen etter du har sett denne 2ern da...

#1644  av MR2turbo

Har dem begge på disken, ja hehe :) Men er det flere enn meg som synes det ser ut som GIS2 er speedet opp noe? se på fyrlykta når de kommer litt ut av sentrum..

#1646  av CelicaTurbo

synes det er helt rå filmer begge to men det ser utrolig utrygt ut da, og å si at de vet hva de driver med tror jeg er tull for det er flere fotgjengerfelt i toern hvor bilen overhodet ikke kunne ha hverken stoppet eller viket unna om det kom noen gående i normalt tempo engang.. Men, om den er speedet opp litt er det jo mulig at det ser værre ut enn det er da men burde vi ikke hørt det ganske tydelig på lyden i så tilfelle?

#1660  av MR2turbo

Lyd og bilde kn jo alltids være sammensatt etterpå, dessuten synes jeg at politimennene i GIS1 ser ut mere ut som om de spiller skuespill..

Ikke for å være stygg overfor de som har laget det, for det er jo to utrolig rå filmer!! Men jeg bare stiller litt spørsmål til om absolutt alt er helt umanipulert.. :roll:

#1661  av henningl

Politimennene i GIS1 tror jeg de så godt som har tilstått at er fake.. ihvertfall er det den normale oppfatning at de er det.. GIS1 er også speed'et opp. Men GIS2 har ingen funnet feil på, så denne går for å være ekte.

#1662  av CelicaTurbo

har også forstått det slik at nr 1 var skuespill og var ikke ment å være noe annet heller.. filmen ble vist egentlig laget for å prøve om det var mulig å gjøre noe slikt for en spillefilm?

#1946  av chris

etter det jeg har klart å snusa opp, er 2'ern ekte. i 3'ern har de ikke like hissige biler som i 2'ern, men det skal jo litt til også da 8)
Filmene er jo forresten å få på DVD skiver :)

#1962  av CelicaTurbo

ja det er jo egentlig kjøpefilmer da så produsenten er nok ikke så glade i at folk laster de ned fra nettet..

#1976  av chris

det er jo så. men dvd'ene har jo en del ekstra stæsj (som vanlig). mer kameraer f.eks. :) og så blir jo kvaliteten bedre. såkalte bilgale burde jo ha 3 cover med "getaway in stockholm" på i videohylla ;)

#1979  av CelicaTurbo

hehe, jeg er den typen som har sett filmen en gang for mye om jeg ser den to ganger, så selv om jeg er bilgal har ikke den DVD'en noe særlig å gjøre i mine hyller :) annet enn å samle støv kanskje? :)