TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hva er det med hjulboltene pÃ¥ IS200?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #251721  av rx300

Fikk det for meg at jeg trengte nye bremseklosser, så jeg kjøpte inn Mintex og skrudde av hjul for å skifte. Men de som stod på var for gode til å kaste, så jeg tok bare hjulene på igjen. Men da skjedde det... igjen. Hjulbolten knakk, med bare minimal belastning. Det er 3.gangen det har skjedd på den bilen siden februar... Er det flere som har opplevd dette, er det bare ræva kvalitet?

Jeg har aldri opplevd å knekke hjulbolter på noen andre biler i løpet av de 20 årene jeg har drevet og skiftet hjul på biler, 90% Toyotaer.

#251752  av k_one

Jeg knakk en hjulbolt på min forrige MR2 mk3, men det var rett etter at jeg hadde kjøpt den så det kan jo ha vært forårsaket av noe den første eieren gjorde.
Ellers har jeg ikke hatt problemer med noen av toyotaene jeg har hatt(og det begynner å bli en del nå)
På mamma's Golf IV derimot så datt hele hjulet av...2 ganger(!) Det var jo en forholdsvis interessant opplevelse...

#251843  av mk1 black limited

Kjøpte akkurat ny til min MR2, for ørtende gang...Delepusher'n bak disken fortalte at han solgte mange av disse, og det tviler jeg ikke på! :evil:

#251994  av lexusmann

Klarte det samme på rollan i våres da jeg skulle skifte til sommerdekk...utrolig irriterende!!! :?