TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 mk1 sc

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #29909  av Mr2 Mk2

er det ingen av dere i trøndelag som har sett denne?
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= "sør trøndelag"?Mr2 mk1 ombygd til kompressor,skulle maile han ang forumet men ingen mail oppgitt :( Bilen så jo jæskla fin ut,men blir vel heller vanskelig å selge den for 90k...

#29915  av cameleon

Er det ikke den vi hengte på sånn ts-ogn merke ved Trolla brug da Chris??

#29917  av chris

cameleon skrev:Er det ikke den vi hengte på sånn ts-ogn merke ved Trolla brug da Chris??
Den ligna mistenkelig ja

#29940  av @lpher

Hmmm...trodde dere snakk om Viggo sin hvite mr2 jeg...men det ser ut til at det er en hvit værsting mk1 mr2 til i trøndelag da ;-)

@lpher

#29947  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:Hmmm...trodde dere snakk om Viggo sin hvite mr2 jeg...men det ser ut til at det er en hvit værsting mk1 mr2 til i trøndelag da ;-)

@lpher
Er ikke Viggo sin svart da? Eller har han kanksje 2? :?

#29995  av @lpher

Jostein skrev:
@lpher skrev:Hmmm...trodde dere snakk om Viggo sin hvite mr2 jeg...men det ser ut til at det er en hvit værsting mk1 mr2 til i trøndelag da ;-)

@lpher
Sist jeg så den var den ihvertfall hvit :-) Med ett og annet klistermerke på strategiske plasser...

Han har to biler ja..men bil nummer to er ikke en Toyota så vidt jeg husker ;-)

@lpher

#30058  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:
Jostein skrev:

@lpher
Sist jeg så den var den ihvertfall hvit :-) Med ett og annet klistermerke på strategiske plasser...

Han har to biler ja..men bil nummer to er ikke en Toyota så vidt jeg husker ;-)

@lpher
hm ok tok en kvikk research nå og viste seg at den bilen jeg alltid har trodd var Viggo sin var visst en "trond Willy Larsen" sin.Så da lærte jeg noe nytt idag også,alltid trodd den andre svarte var Viggo sin jeg :(

#30065  av MRQuoc

hehe .. værre pris enn min !! :p .. men sikkert noe mer penere på tomgang ;p

#30082  av @lpher

Jostein skrev:
hm ok tok en kvikk research nå og viste seg at den bilen jeg alltid har trodd var Viggo sin var visst en "trond Willy Larsen" sin.Så da lærte jeg noe nytt idag også,alltid trodd den andre svarte var Viggo sin jeg :(
LOL ;-) skal ikke snakke høyt jeg ihvertfall...er størst i å blande sammen navn og biler...det blir liksom litt av det på jobb også...å koble ansiktene til de faste kundene opp i mot hvilken bil de har...så navnet blir ikke førstepri dessverre...så du kan nok kalle meg miljøskadd ;-)

Viggo er for orden skyld invitert hit...men er visstnok ikke så stor på pc bruk...dessverre for oss er jeg redd....er stor ressurs på mk1 mr2 den mannnen der så vidt jeg kan skjønne ;-)

Enn Trond Willi Larsen da? Er det mulig å invitere ham hit? :-)

@lpher

#30093  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:
Jostein skrev:
LOL ;-) skal ikke snakke høyt jeg ihvertfall...er størst i å blande sammen navn og biler...det blir liksom litt av det på jobb også...å koble ansiktene til de faste kundene opp i mot hvilken bil de har...så navnet blir ikke førstepri dessverre...så du kan nok kalle meg miljøskadd ;-)

Viggo er for orden skyld invitert hit...men er visstnok ikke så stor på pc bruk...dessverre for oss er jeg redd....er stor ressurs på mk1 mr2 den mannnen der så vidt jeg kan skjønne ;-)

Enn Trond Willi Larsen da? Er det mulig å invitere ham hit? :-)

@lpher
Hehe sånn er det jeg trodde bare at den svarte var Viggo sin,derfor har det alltid liksom bare vært slik...Kan invitere denne trond willy karen :)