TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Det er hÃ¥p for FWD ogsÃ¥

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#29851  av sindrejl

øh... vel.. heh.. er glad i bilen min jeg da ;)

but still... åssn i hekken klarer han å HOLDE den brei? :D min gainer bare kontroll hele tiden

#29868  av chris

Drifte med FWD ja.. skal være litt smådyktig for å få det til.. +aktiv bruk av brekket.. Ser vel i Drift Bible om hvordan de gjør det, om jeg ikke husker feil :)

#29877  av sindrejl

så ingenting om fwd i drift bible jeg

#29882  av jan-erik

Så ikke noe om det i Best Motoring sin Drift Bible nei. Derimot var det vel ganske nøyaktig vist hvordan man gjør det i en MR2 MK2. Anbefales å se :-D

#29883  av chris

jan-erik skrev:Så ikke noe om det i Best Motoring sin Drift Bible nei. Derimot var det vel ganske nøyaktig vist hvordan man gjør det i en MR2 MK2. Anbefales å se :-D
Mener å huske at jeg så noe om FWD drifting der.. men mulig det var en annen video da. I hvert fall har jeg sett en fyldig beskrivelse av hvordan drifte med FF bil.. ett eller annet sted ;)

I hvert fall innebærer det aktiv brekking, og nøyaktig styring :)

#29945  av sindrejl

var vel i top gear sin video det..

#29948  av chris

sindrejl skrev:var vel i top gear sin video det..
Ja, der også. Tiff Needell i Burning Rubber har også litt sånn herjing med FF bil. men mener jeg har sett det et annet sted også :)

Men men.. samma det.

#30069  av Zerpent

Drift bible?

Den vil jeg også ha! Film?

#30096  av chris

Zerpent skrev:Drift bible?

Det er en film ja. Har kun sett den til salgs på dvd i Australia. Men en divx-utgave verserer litt ja ;)

#30111  av Speeder

chris skrev:

Det er en film ja. Har kun sett den til salgs på dvd i Australia. Men en divx-utgave verserer litt ja ;)
Og da legger du selvfølgelig ut en link.... :lol:

#30113  av chris

Speeder skrev:
chris skrev:

Og da legger du selvfølgelig ut en link.... :lol:
såvidt jeg vet er det ikke lov å ha divx uten at man har den originale dvd'en? ;) :lol: