TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• MOHAHAHAHA!!!... Prylte en 325 bæmmer istad

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #29764  av tbergstad

Hehe.. Var på vei hjem fra steinkjer istad, jeg,en kompis og dama hans. Og det var sinnsykt glatt.. Etter ei stund tok vi igjen en småstyla 325.
Så jeg tenkte å bare kjøre forbi den og cruise videre.. Men da begynte bæmmeren å yppe :lol:
Vi kom til en lang motbakke( der motorsykkel filmen fra verdal er filmet) Vi la oss rolig ut og ga forsiktig litt gass.. Akkurat nok til at den oransje ecu lampa lyste svakt.. :wink: Og kjørte opp på siden av bmwèn. Vi så at ræva på bimmeren slang fælt så han prøvde sikkert å gi på :lol: Kompisen hilsa småkvalmt til bimmeren så girte vi ned i tredje og spant sidelengs ifra stakkaren i voldsom fart.. Hadde jeg kjørt bmw da, så hadde jeg solgt den.. Slikt kalles utklassing. :wink:

Moralen er: 4wd er sinnsykt tøft...rettelse: gt4 er jævlig rått!! Får nesten ikke lyst til å selge den etter dette.. :wink:

#29765  av Mr2 Mk2

Hehe det er slike øyeblikk som gjør livet verdt å leve! :D 8)

Good Job,mate :lol: 13525 down 534756700 to go :wink:
 #29766  av chris

tbergstad skrev:Hehe.. Var på vei hjem fra steinkjer istad, jeg,en kompis og dama hans. Og det var sinnsykt glatt.. Etter ei stund tok vi igjen en småstyla 325.
Så jeg tenkte å bare kjøre forbi den og cruise videre.. Men da begynte bæmmeren å yppe :lol:
Vi kom til en lang motbakke( der motorsykkel filmen fra verdal er filmet) Vi la oss rolig ut og ga forsiktig litt gass.. Akkurat nok til at den oransje ecu lampa lyste svakt.. :wink: Og kjørte opp på siden av bmwèn. Vi så at ræva på bimmeren slang fælt så han prøvde sikkert å gi på :lol: Kompisen hilsa småkvalmt til bimmeren så girte vi ned i tredje og spant sidelengs ifra stakkaren i voldsom fart.. Hadde jeg kjørt bmw da, så hadde jeg solgt den.. Slikt kalles utklassing. :wink:

Moralen er: 4wd er sinnsykt tøft...rettelse: gt4 er jævlig rått!! Får nesten ikke lyst til å selge den etter dette.. :wink:
Hehe, digg! :D

Skjønner heller ikke hvorfor du skal selge.. men..

#29773  av sindrejl

jeg BLE prylt av en bimmer, dog med full bil da ;)

#29778  av chris

sindrejl skrev:jeg BLE prylt av en bimmer, dog med full bil da ;)
Du ble også prylt av en MR2 og en MX6 (og forsåvidt også en viss Volvo V70 :roll: ) for en ukes tid sida :mrgreen:

#29781  av supratt

Gi meg Bayerske Makk Werke, SEND de til meg, Æ HATE BMW. :twisted:
Ikke på grunn av bilene desverre, men de IDIOTENE som kjører dem.

Det virker jo som om de som har disse kjærrene tror at de liksom er målestokken for: Sprek,grom,rå,kul o.s.v

Får horn i panna når jeg ser en BMW med Capssjåfør. :)
Simpelthen klarer ikke dy meg når jeg da er ute med Supraen og merker at høyrefoten ber meg om og være så snill om å SMOKE`em.

#29785  av supratt

Ja, kom med dem. ASAP :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

#29790  av @lpher

supratt skrev:Ja, kom med dem. ASAP :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
LOL :D Rolig nå...husk blodtrykket :-)

@lpher

#29794  av chris

supratt skrev:Ja, kom med dem. ASAP :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Hehe, slapp av nå :D :D

#29798  av supratt

Ok da. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Sier som Wesenlund: Skal finne BUAN jeg nå.
Ja, d er barnespråk for seng ikkesant¨........ :)

#29800  av chris

supratt skrev:Ok da. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Sier som Wesenlund: Skal finne BUAN jeg nå.
Ja, d er barnespråk for seng ikkesant¨........ :)
Sees på lørdag. Ikke ta selvtilliten av for mange bmw-eiere i mellomtida da :D

#29847  av cameleon

Til de som ønsker å kjøre fra slike biler som vi har: "If you can't win a battle, don't fight it!" :twisted:

#29848  av sindrejl

chris skrev:
sindrejl skrev:jeg BLE prylt av en bimmer, dog med full bil da ;)
Du ble også prylt av en MR2 og en MX6 (og forsåvidt også en viss Volvo V70 :roll: ) for en ukes tid sida :mrgreen:
å bli kjørt ifra og å gi seg er to forskjellige ting.. holdt følge helt til jeg plutselig begynte å tenke... :P ble litt nervøs for dekka .. de er HEL-ELENDIGE :/