Hehe.. Var på vei hjem fra steinkjer istad, jeg,en kompis og dama hans. Og det var sinnsykt glatt.. Etter ei stund tok vi igjen en småstyla 325.
Så jeg tenkte å bare kjøre forbi den og cruise videre.. Men da begynte bæmmeren å yppe
Vi kom til en lang motbakke( der motorsykkel filmen fra verdal er filmet) Vi la oss rolig ut og ga forsiktig litt gass.. Akkurat nok til at den oransje ecu lampa lyste svakt..
Og kjørte opp på siden av bmwèn. Vi så at ræva på bimmeren slang fælt så han prøvde sikkert å gi på
Kompisen hilsa småkvalmt til bimmeren så girte vi ned i tredje og spant sidelengs ifra stakkaren i voldsom fart.. Hadde jeg kjørt bmw da, så hadde jeg solgt den.. Slikt kalles utklassing.
Moralen er: 4wd er sinnsykt tøft...rettelse: gt4 er jævlig rått!! Får nesten ikke lyst til å selge den etter dette..
Så jeg tenkte å bare kjøre forbi den og cruise videre.. Men da begynte bæmmeren å yppe

Vi kom til en lang motbakke( der motorsykkel filmen fra verdal er filmet) Vi la oss rolig ut og ga forsiktig litt gass.. Akkurat nok til at den oransje ecu lampa lyste svakt..

Moralen er: 4wd er sinnsykt tøft...rettelse: gt4 er jævlig rått!! Får nesten ikke lyst til å selge den etter dette..

Eks Celica gt4 sjåffør;)