Er det noen som kan fortelle hva den snow knappen atmed trc knappen er til.Har trodd fram til dag at det var en mere følsom trc med snow inne.Men leste i en salgsannonse på autodb at det var et snøprogram på diffrensialen.Så da hadde det vært greit å fått et svar på hva den er til.
csstian skrev:Er det noen som kan fortelle hva den snow knappen atmed trc knappen er til.Har trodd fram til dag at det var en mere følsom trc med snow inne.Men leste i en salgsannonse på autodb at det var et snøprogram på diffrensialen.Så da hadde det vært greit å fått et svar på hva den er til.Etter min erfaring fungerer den noe alla samme så trc'en gjør. Men er en liten forskjell, hos meg ivertfall er det sånn at begynner bilen og spinne på dekka så sørger han for at du alti har tak på veien. Jeg har prøvd og rive bilen løs med snow inne og jeg klarer det ikke. Trc'en slår jo inn å ut på en måte for og prøve og få bilen opp i fart. Snow ligger inne hele tiden og sørger for at du ikke klarer og spinne på bilen rett og slett..
Er foresten alle IS utgavene utstyrt med differsialsperre?