TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Stem fram TOYOTA som det BESTE.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #29565  av supratt

Nå må vi ikke la Bayerske Makk Werke gå av med seieren her da folkens. :wink: Sjekk ut denne siden: http://www.dinside.no/php/art.php?id=97479

#29567  av chris

Ligger ute på en annen tråd her også. Jeg har stemt flere ganger, og nå får jeg ikke avgitt flere :P

#29569  av sindrejl

wtf... land rover!? har SÃ… mange det da!?

#29586  av hmsilset

stemte bare en gang jeg.Er liksom ikke tvil
om at Toyota er best uansett! :P

#29988  av Erlend

For meg er Toyota alltid Nr 1... *aww...sukk* :wink:

#29992  av chris

Tror noen har bølla til denne avstemminga jeg.. en eller annen fyr som kjeder seg tenker jeg..

Land Rover 15% 3929 stemmer
Chrysler 15% 3877 stemmer
BMW 14% 3667 stemmer
Toyota 5% 1407 stemmer

Greit at bmw ligger høyt oppe, men med dobbelt så mange stemmer som toyota? bmw og toyota lå likt for et par dager siden. Men uansett.. Land Rover og Chrysler? Tror dette er blitt bare bullshit jeg ;)

Samme som at en kompis av meg føkka til avstemminga en gang om hva som var norges kjedeligste by. Han er vel det man kan kalle "hacker". Logga seg inn med over 200 forskjellige IP-adresser, og fiksa masse stemmer på Stjørdal, sånn at den plutselig "vant".. Btw.. dama hans er fra Stjørdal :P

#30004  av Erlend

Hehe, sikkert det noen folk har gjort her også. Flere IP-adresser lurer det enkle programmet til DinSide på et blunk :P Kjipt for oss som faktisk kunne tenkt oss å se hvordan det gikk...

#30216  av Greker'n

En må vel ikke se en avstemning på Din side, for å vite hvilken bil som faktisk er blandt verdens beste?!!!!!!!
Og hvis man må jukse for at Chrysler skal bli kåret til den beste bilen, så er det også bevis nok.
Dette blir kanskje det samme som å banne i kirken, men littraturen sier jo faktisk at BMW ikke er tidenes dårligste bilkjøp. men et ganske allright bilkjøp.

#30219  av Erlend

BMW er bra det, bare det at *folka* som kjøper BMW pga statusen det gir jeg ikke liker... :roll:

#30227  av sindrejl

uansett så vet alle at chrysler er LANGT ifra et bra bilkjøp.. bare spør Frank ;)

#30238  av chris

De nye chryslerne er ikke så ille. men de fra midten av 90-tallet, frem til ca 2000, de er et mareritt kvalitetsmessig. Inn og ut av verksteder. Eierne får knapt brukt bilene sine. Fra 2000 bytta de motorleverandør, samt ny leverandør av girkasser, og da ble alt mye bedre.

#30255  av 2fast4u

chris skrev:Tror noen har bølla til denne avstemminga jeg.. en eller annen fyr som kjeder seg tenker jeg..

Greit at bmw ligger høyt oppe, men med dobbelt så mange stemmer som toyota? bmw og toyota lå likt for et par dager siden. Men uansett.. Land Rover og Chrysler? Tror dette er blitt bare bullshit jeg ;)
Sjekk hva Din Side skriver om dette. :wink:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=98240

Virkelig bra ett av det siste innlegget i Land Rover forum:
- Kanskje avstemmingen fører til at det blir solgt en ekstra bil. Og jo flere biler Land Rover selger jo bedre økonomi har de til å kunne forbedre kvaliteten. :D :D :D

#30261  av chris

Hehe, se der ja. Men vi burde da klare bedre enn det der?

Dere som surfer rundt på alle toyotaforumer og styr. Gud hjelpe og bedre det finnes mange toyotafans der ute. Få dem til å stemme?

#30267  av tbergstad

Jamenn nå må dere huske at stjørdal faktisk er en av norges kjedeligste byer.. :wink: Bodde der i 2år mens jeg gikk skole.. Lite å gjøre i helgene gitt..
Ellers.. Det må jo være kødd dette med land-rover.. er det så mange i norge da?