TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Vel alt til Sitt Bruk

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#29455  av hovik

Faen for noen harry jævler. Setter en femmer på at den er stjælt, slik kjøring hører hjemme i 240 turbo, ikke 355.

#29456  av Mr2 Mk2

Hehe han hadde det vel morro!Tenk om du går ut av huset og midt i gata står en fejajji å burner og lager donuts :wink:

#29470  av hmsilset

For noen degoser! Skulle banka dem med en håndfull
spaghetti :evil: Stakkar bilen!

#29479  av sindrejl

steike hekken hevlete... hvor f*** har han lært seg å kjøre? hør hvordan han holder førstegiret når han kjører ned stripa da.. "kommer ikke på tale å gire her nei!"

#29482  av chris

videoen funka ikke her... har prøvd mange programmer.

#29506  av bose

HÆHÆHÆ! jeg mener at bilen fortjener sånn misshandling.er jo tross alt en Ferrari vi snakker om her.

#29514  av cameleon

chris skrev:videoen funka ikke her... har prøvd mange programmer.

Du må lagre den først og så må du ha et program som heter avi. Fikk til å spille den i helt vanlig media player jeg.

#29515  av cameleon

Den er sikkert ikke stjålet. Er antageligvis hjernekirurger og genier som lager medsiner mot kreft og slik. Ellers så er det nok hemmelige agenter i og med at de ikke filmer ansiktene til folkene
Sist redigert av cameleon den 13 jan 2004 02:59, redigert 1 gang totalt.

#29516  av chris

cameleon skrev:
chris skrev:videoen funka ikke her... har prøvd mange programmer.

Du må lagre den først og så må du ha et program som heter avi. Fikk til å spille den i helt vanlig media player jeg.
Tro meg, jeg har sett mange videoer her før ;)

Har lagra den, prøvde først BS player, funka ikke. Så prøvde jeg Windows Media Player, funka ikke. til slutt prøvde jeg divx-playeren, og funka ikke. da ga jeg opp og kasta fila i søppelbøtta ;)

#29526  av sindrejl

hvorfor i all verden prøvde du ikke winamp? der jeg fikk den til å funke

#29553  av Christian

Har ikke sett videoen jeg, siden jeg sitter på analog linje oppi fjellheimen...men er det så ille å spinne og herje litt med en ferrari da? Den bør jo tåle såpass :wink:

#29577  av jan-erik

Ta og se filmen du Christian....

Nei er jo ikke så ille å spinne litt med en Ferrari mener jeg heller, men tok nok litt av i denne videoen. Er nok garantert stjålet, eller kjøpt med dop penger, eller noen pappagutter. Noen som vet hvilket land det er i. Rimelig mye sjabby andre biler der.

#29594  av Morten

jan-erik skrev:Ta og se filmen du Christian....

Nei er jo ikke så ille å spinne litt med en Ferrari mener jeg heller, men tok nok litt av i denne videoen. Er nok garantert stjålet, eller kjøpt med dop penger, eller noen pappagutter. Noen som vet hvilket land det er i. Rimelig mye sjabby andre biler der.
Ser ut som om det er i midtøsten et sted, skiltet foran så jeg også har arabisk skrift. Er nok sønnen til en olje-sjeik som er ute og leker dette.. :wink:

Ser jo forresten ut som om han har gjort dette før! (se frontspoileren.. :mrgreen:)