TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Frontspoilere??

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #29367  av Zorin

Hei bare lurte på om det er noen her inne som har noe slikt på bilen sin eller vet hvordan det ser ut på biler. Noen som kan se det for seg på en celica mk5??
Vedlegg
fkxcw01rl.jpg
fkxcw01rl.jpg (71.69 kiB) Vist 418 ganger

#29376  av chris

Har ikke Markus sånne da?

mr2turbo altså

#29377  av MR2turbo

hei, jeg har noe liknende på mr2'en min..
klarer ikke å se for meg hvordan det ville blitt på din bil men her er et bilde av mine.. :

Bilde

#29378  av chris

MR2turbo skrev:hei, jeg har noe liknende på mr2'en min..
klarer ikke å se for meg hvordan det ville blitt på din bil men her er et bilde av mine.. :
Ser litt bedre ut, enn på en trøtt golf ja :D

#29381  av Zorin

hehe blir vel ikke akkurat like stilig som på Markus sin :roll:

#29383  av cameleon

Er ikke det der sånne "cat-killers" da?

#29384  av MR2turbo

Zorin skrev:hehe blir vel ikke akkurat like stilig som på Markus sin :roll:
Kan vel bli det, vel ;) de finnes jo i utallige utforminger... ;)

#29424  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:hei, jeg har noe liknende på mr2'en min..

Bilde
fyyy fader Markus den bilen altså,har sett det bildet GANSKE mangen ganger nå men blir like BildeBildeBilde hver gang jeg ser den.Om jeg skulle synke så lavt å stjele en bil,ville det blitt din :wink:

Back to topic:Syns det er mangen biler som fiser rundt med sånne,og thats it.Da ser det bra teit ut spør du meg :roll: Men det er som med det meste andre på riktig bil er det fint.

#29432  av sindrejl

hehe stjæle hans hadde jo vært smart... man ser jo kliss likens biler overalt ;) håper dere tar ironien :D