TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Snømenn er for pingler

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#28564  av Mr2 Mk2

Bilde

sjeeeft Bilde

#28567  av jumbo

Steike!

#28577  av MR2turbo

hehe skikkelig bra :) vet du hvor den kommer fra?

#28581  av jan-erik

Tøff!

Bare så synd den står med sommerdekk, og når sommerdekkene kan brukes så er bilen vekk. Kjipt :-)

Bildene er iallfall ikke tatt i nærheten av meg, her er det 2 cm snø, så da tror jeg du skulle ha skrapt sammen noen dekar store områder for å få nok.

#28595  av cameleon

Det der var fader meg bra gjort :D

#28617  av MR2turbo

erling skrev:
MR2turbo skrev:hehe skikkelig bra :) vet du hvor den kommer fra?
Det må vel nesten være USA.. Ligger flere bilder her: http://www.wickedwerx.com/html/ride_of_the_month.html

Siden har ihvertfall adresse i New York. :)
ah okei.. bare lurte på om den var norsk.. ;)

#28634  av Christian

Konge det der da :) Begynte å lure på om du/dere hadde hatt for mye tid i jula :wink:

#28648  av Ole-M

Helt genialt :D

#28678  av Mr2 Mk2

Vel min så slik ut idag :roll:
Vedlegg
istid31.JPG
istid31.JPG (363.35 kiB) Vist 2197 ganger
istid1.JPG
istid1.JPG (379.01 kiB) Vist 2197 ganger
istid121.JPG
istid121.JPG (404.38 kiB) Vist 2196 ganger

#28694  av CelicaTurbo

hehe, joda, måtte skuffe snø av bilen i dag tidlig jeg også, men litt fint med firehjulstrekken nå for da slipper jeg å skuffe snøen som har samlet seg rundt bilen i en haug, det er bare å rygge rett ut av herlighetene :)

#28696  av Mr2 Mk2

CelicaTurbo skrev:hehe, joda, måtte skuffe snø av bilen i dag tidlig jeg også, men litt fint med firehjulstrekken nå for da slipper jeg å skuffe snøen som har samlet seg rundt bilen i en haug, det er bare å rygge rett ut av herlighetene :)
Rygget da fint ut jeg :) (ikke måkt)

Men det kom en kar fra Center Park(parkeringsvakt) mens jeg å en kompis skuffet snø av bilen for å leke litt på snøen..
(står på gjesterparkering som kun skal brukes av gjester,merkelig nok)
Han:Bor du her
Jeg:....ehhm nei
Han:jeg har sjekket i folkeregisteret at bilen er registrert på en som bor her
Jeg:Ehhja ok har nettop kjøpt den
Han: Ok Ikke stell med med bilen her
Jeg:errh
Så kjørte han :roll: og jeg sluttet jo såklart å ta bort snøen,siden han skumle mannen sa det :lol:

#28714  av chris

Haha!! Beste "snømann" EVER!! :mrgreen:

Har jobba litt med den der da :D TØFT :D

Når det gjelder snømengde, så.. hvis noen trenger snø, har vi PLENTY i trøndelag :roll: