TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• God Jul

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #28113  av Dont_Panic

God Jul allesammen :D

PS: om noen lurte så ønsker jeg meg en 1998 turbo mr2 (svart), sånn i tilfelle noen har en til overs :wink:

#28115  av chris

God jul nok en gang ja ;)

Jeg ønsker meg en 99 Turbo, om noen skulle være i tvil 8)

-edit-
Såklart vil jeg ikke bytte ut bilen min.. var mer ment for å flytte over alt som trengs.. motor og sånt :D
Sist redigert av chris den 23 des 2003 20:23, redigert 1 gang totalt.

#28116  av Master

God jul alle sammen! Jeg har allerede fått verdens beste julegave:) har vissnok vært snill i år :roll:

#28118  av Mr2 Mk2

Begynner å bli en del av disse god jul trådene nå etter hvert :wink:

Men kanskje det er en ekstra god jul?

God Jul alle sammen!BildeBildeBilde

#28125  av hmsilset

Good jul allesammen:) Gleder meg til i morra!

#28129  av Makken

Siden dette blir mitt første innlegg passer det gjerne greit at det blir en GOD JUL hilsen til alle!!! :D :D

#28130  av chris

Makken skrev:Siden dette blir mitt første innlegg passer det gjerne greit at det blir en GOD JUL hilsen til alle!!! :D :D
Hehe, ennå en fra stavangerområdet :D

Neida, velkommen skal du være! Hva slags bil kjører du?

#28131  av Mr2 Mk2

Makken skrev:Siden dette blir mitt første innlegg passer det gjerne greit at det blir en GOD JUL hilsen til alle!!! :D :D
Hei og velkommen :D
Nok engang God Jul! Tipper du kjører Mr2 det er mangen av dem i Stavanger :wink: ?

#28132  av chris

Jostein skrev:
Hei og velkommen :D
Nok engang God Jul! Tipper du kjører Mr2 det er mangen av dem i Stavanger :wink: ?
Hehe, ja, når jeg var å henta bilen til sindre i sandnes, så såg jeg flust av mr2'er der. Viser at folk har peiling på bil det :D

(ey.. nå har jeg vært på forumet på julaften også :D)

#28133  av Amund

God Jul alle sammen!

ønsker meg bare mere cash til å fullføre juleprasangen til mr2'en :roll: :wink:

#28139  av maxgets

God (h)jul! :D

#28140  av Mr2 Mk2

Turbotrille skrev:God jul.
Må nesten si takk for Mailen fra essokickers,alle 5 hehe :wink: God jul til deg å! :D

#28142  av ST205

God (h)jul til alle sammen! :D :D :D

Fikk ikke pakke av nissen i år, så da har jeg ikke vært snill nok :mrgreen: