Noen gode tips noen?Prøvd å hammre litt og med tang 

Ferrari er den rike manns MR2.
Sjå, gul tekst

Sjå, gul tekst

hmsilset skrev:Monentarm. Fastnøkkel med laaaaang arm...MR2WideBody skrev:lang latmannsarm og en kompis til å trykke inn bremsepedalenHva er en latmannsarm?

Zepticon skrev:Eller bare foreksempel ett langt rør som du får pipa inne ihmsilset skrev:Monentarm. Fastnøkkel med laaaaang arm...MR2WideBody skrev:lang latmannsarm og en kompis til å trykke inn bremsepedalenHva er en latmannsarm?
Om du dobbler lengden mellom nøkkelhodet og hånden dobbler du også kraften på bolten
Zepticon skrev:Takk for svar begge 2!Boltene var jo av da.Styrke eller verktøy går jeg ikke tomt for,men å tenke er værrehmsilset skrev:Monentarm. Fastnøkkel med laaaaang arm...MR2WideBody skrev:lang latmannsarm og en kompis til å trykke inn bremsepedalenHva er en latmannsarm?
Om du dobbler lengden mellom nøkkelhodet og hånden dobbler du også kraften på bolten
 muttrene var av og jeg får ikke dratt det ut på noen måte.Må være litt forsiktig også så det ikke blir
  muttrene var av og jeg får ikke dratt det ut på noen måte.Må være litt forsiktig også så det ikke blir
 )
 )