TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Plassering av tÃ¥ke/kurvelys

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2

Hvor ville dere ha plassert tåke/kurvelysene???

Gul
2
29%
Grønn
5
71%
 #227012  av WaxFraq

Heppsan!
Nå da vinteren er i ferd med å trappe så smått ned ser jeg det at de tåkelysene som er på bilen bare er søppel, knust glass osv.

Bestillte meg et par nye hella lykter, som jeg hadde på A6'n, å dem var jeg veldig fornøyd med!

Men så er det det med plassering..jeg legger med et bilde, så kanskje jeg får noen innspill.. :wink:

Også koster det ca. 2000,- for xenon kit...(H3)
Da hadde det blitt fett lys..!
Dette i kombinasjon Rev.6 lyktene med xenon ombygging hadde blitt syykt!
Vedlegg
Gul eller grønn?
Gul eller grønn?
DSC00734.JPG (56.36 kiB) Vist 461 ganger
Denne har jeg bestillt...!
Denne har jeg bestillt...!
PX_8x9UKv-Loy6tiSWruAZv514.jpg (9.34 kiB) Vist 461 ganger

#227014  av BrennaRacing

Ville plassert dem på den grønne pila...syns det ser best ut med små tåkelys når de ikke står rett under parklysa :D

Men hadde jeg vært deg så hadde jeg kanskje droppet å ha tåkelys i det hele tatt...Min erfaring er at uorginale tåkelys ser litt jall ut..

#227018  av WaxFraq

meneh, jeg kan jo ikke droppe dem..det vil jo si at jeg på sett og vis MÅ ha opp kjørelysene for å i det hele tatt kunne se noenting som helst da jo..det er jo ikke aktuellt!

#227019  av BrennaRacing

Er en stund siden mine har virket på grunn av ødelagt pære og latskap...Å jeg kjører med vippelyktene nede så lenge det er gatelys...Tar de bare opp når jeg merker at jeg begynner å se litt dårlig

#227024  av hmsilset

De der var så små at jeg ville ha plassert dem midt på og hatt rød netting/gitter rundt om du skjønner.

#227028  av WaxFraq

mulig jeg kanskje forstår hva du mener..der jeg har laget piler, der er det sort gitter pr. i dag.
tenker ikke å endre farge på det for å si det slik.

men jeg tror nok jeg går for den "grønne" plasseringa ja..

#227029  av Buedn

Ja det ville eg og ha jort! :D Vil tru det vil se best ut der den grønne pila er!

#227181  av WaxFraq

hehe..!! dette høres bra ut! da blir det montering neste torsdag..!
forøvrig jobber jeg på gardemoen (nytt p-hus) og ser veeldig mye pent der inne om dagene..!! :shock:

#227194  av hmsilset

WaxFraq skrev:mulig jeg kanskje forstår hva du mener..der jeg har laget piler, der er det sort gitter pr. i dag.
tenker ikke å endre farge på det for å si det slik.

men jeg tror nok jeg går for den "grønne" plasseringa ja..
Ok. Sort gitter er ok også da 8)