TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• is200 TTE supercharger kit - gruppekjøp?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus

#226491  av Bugster

Jeg kan være interessert!
Antar at man må betale avgiftsøkning dersom man skal få det godkjent i vognkort. JEg har en -99 modell, førstegangsreg i Norge i 99. Så da blir det vel ikke all verden av avgifter.

De som har gjort dette her inne, og vet noe mer konkret må gjerne informere oss!! :)

EDIT:
Kan det være smart å sende dem en E-post og spørre om kit'et også passer på våre venstrestyrte biler, og ikke KUN til høyrestyrte? Står på EBay-siden at de er fra "UK stock".

#226616  av Neo

Jeg kunne og tenkt meg kompressorkit. Var og snuste litt på toll.no om omregistrering, fant en kalkulator: http://www.toll.no/templates_TAD/Change ... anguage=NO.

Jeg kom fram til at man måtte betale en avgift på 16-17000 kr for og få det godkjent i vognkortet så var jo ikke så ille som jeg trodde.
Her kan dere og se på kit http://www.tdi-plc.com/catalog/index.php.

#226901  av mr2die4

Jeg er absolutt interessert i å være med på dette jeg :D

#226913  av tunamgu

Prolex svarer ikke på mail,da kan vi glemme de.

Hvis det koster 16-17000 kr for oppgraderingen,så er jeg ute av dansen.

#227047  av tunamgu

Endelig fikk jeg mail fra prolex.1650£ inkludert frakt.En nice price,vil jeg si.

#227048  av Varnes

kommer det mva å diverse i tillegg da? Bli rundt 19400 NOK da? :)

#227050  av Sven

Drøye 25000,-

#227054  av tunamgu

Tror de kan merke lavere verdi enn full pris.
 #228255  av hukkli

Heisann,, Tenkte å ta en tur over til UK til sommeren. Lurte derfor på om noen av dere vet hvor stort dette kittet er fysisk. Om det er fornuftig plass i basjerommet samtidig som kompressor delene ligger der.

Hukkli
 #228259  av hukkli

Heisann,, Tenkte å ta en tur over til UK til sommeren. Lurte derfor på om noen av dere vet hvor stort dette kittet er fysisk. Om det er fornuftig plass i basjerommet samtidig som kompressor delene ligger der.

Hukkli

#228303  av Varnes

Hvorfor ikke bare få d montert mens du er der da? :)

#228511  av hukkli

Jo, det kunne muligens ha vært en løsning..
Men det er ikke sikkert at det er IS'en som skal ut på tur, men en annen bil :D

Hukkli