CelicaTurbo skrev:er ikke første vinteren nei men det er første gang jeg har funnet et sted som er åpent nok til en skikkelig drift.. har ikke brukt mye tid på å prøve slikt i forrige vinter, er ikke slikt jeg normalt gjør så mye av egentlig
Selve driften er enkel og grei, grisegøy, men idet man prøver å avslutte driften så blir det vanskelig, farten øker fort og man ønsker å slappe av før man treffer noe, og når man slipper gassen skal man ha tungen rimelig beint i kjeften for å holde styring på den bilen
Tror jeg må øve mer på det der gitt.. Selve donuts'ene har jeg prøvd halvhjertet på før og da ploget bilen bare i stor sirkel så jeg trodde jeg ville trenge litt stor plass for å prøve dette også (få løsnet ræven), men det viste seg å ikke stemme: ræven spant rett rundt om jeg fikk godt turtall på hjulene umiddelbart så jeg kunne ha klart meg på en 15x15m plass trolig 
Hmmm...høres komplisert ut det dær
Da er det kanskje enklere med bakhjulstrekk?
Supran er bare konge på vinterføre ihvertfall...litt forsiktigere rundt 90grader svinger etc. da men...

Det som sjokkerer meg er at den er så letthåndterlig når jeg slår av traction controllen...pleier gjerne å gjøre det....som oftest når ikke madammen er passasjer

....den er så enkel å kontrollere at man føler seg vel FOR trygg noen ganger
Kjøremønster vinterstid:
Slår som regel av TRAC når jeg skal ta løs på 'ufordelaktige' (kryss i oppoverbakke etc.) steder....til det er TRAC'en litt for nervøs...SNOW function kom ikke før i 97 på Supra...
Ellers så beholder jeg den på når jeg ligger å kjører på motorveien etc....obs obs...vi snakker glatt her nå ja

...så jeg ikke er litt vel hard på gassen midt i en gjesp på vei til jobb om morran...og planter hekken sidelengs inni nabobilen
...for så å slå den av når jeg kommer inn på glatte og fine småveier...det er sånn man lærer bilen å kjenne spør du meg
@lpher