TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• bøttestoler i mk2?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #225011  av kvassheim

Spekulerer litt på å handle litt grommere stoler til min kjære, noen som har noen gode forslag?
Tenkt litt på FK automotive control, som streetdesign selger, men er skeptisk til å handle der i fra, dårlig erfaring, lang leveringstid etc..
 #225113  av inzane2012

kvassheim skrev:Spekulerer litt på å handle litt grommere stoler til min kjære, noen som har noen gode forslag?
Tenkt litt på FK automotive control, som streetdesign selger, men er skeptisk til å handle der i fra, dårlig erfaring, lang leveringstid etc..
har samme erfaringen fra streetdesign, og en annen negativ side er jo at en ikke har muligheten til å betale når en henter varen...går å venter på noen baklykter som jeg bestillte fro 16 dager siden, så di burde vere her nå snart...samme med filteret fra bsbildeler...
 #225311  av kvassheim

inzane2012 skrev:
har samme erfaringen fra streetdesign, og en annen negativ side er jo at en ikke har muligheten til å betale når en henter varen...går å venter på noen baklykter som jeg bestillte fro 16 dager siden, så di burde vere her nå snart...samme med filteret fra bsbildeler...
Bra erfaring med bs-bildeler, shortshiften min lå i posten 4 dager etter jeg bestilte, men tror nok det er lurt å ringe foran å sende mail..

hvis det er disse lyktene du har bestilt, kommer de også fra streetdesign, og kom 2 og en halv måned etter jeg hadde bestilt og betalt
Senterplata ble bestilt i svart, men kom i en slags lys blå metallic, lignende nemis lille blå.. :x

Sto å lakka den selv med boks på hovedkaien på haakonsvern..
Vedlegg
DSC00161.JPG
DSC00161.JPG (279.62 kiB) Vist 1066 ganger

#225317  av kvassheim

chris skrev:Ta en titt på Corbeau stolene (http://www.corbeau.com eller noe). Synes de har mange rå stoler. :)
njo, må si meg enig i det, men så er spørsmålet, hvilke pålitelige folk selger disse, og koster de det hvite i øyet?
 #225325  av inzane2012

kvassheim skrev:
inzane2012 skrev:
Bra erfaring med bs-bildeler, shortshiften min lå i posten 4 dager etter jeg bestilte, men tror nok det er lurt å ringe foran å sende mail..

hvis det er disse lyktene du har bestilt, kommer de også fra streetdesign, og kom 2 og en halv måned etter jeg hadde bestilt og betalt
Senterplata ble bestilt i svart, men kom i en slags lys blå metallic, lignende nemis lille blå.. :x

Sto å lakka den selv med boks på hovedkaien på haakonsvern..
joda, har bestillt litt små deler fra di til bilen til mamma, det kom nokså fort, men det jeg ikke liker er når jeg ikke får noe info på hvorfor jeg ikke har fått ting og tar lang tid før di svarer meg på mail, men fikk vite for litt siden at det var pipercross som hadde vert trege og noe greier, menmen...

http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7191 dette der di jeg har bestillt, litt vanskelig å se om det er samme som du har på det bildet ditt...valget stod mellom disse og disse http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=6907

#225402  av Ivar

Jeg håper dere er klar over at det er svært få firmaer som tar bestilling over e-post? Det absolutt beste er å ringe.

#225415  av sindrejl

kunne tenkt meg corbeu A4 leather seat.. så pen og behagelig ut.. sikkert SVINEDYR også.. da kjøper jeg heller recaro :)

#225734  av kvassheim

kunne godt tenkt meg sparco milano jeg, men den koster jo en arm, et bein og det hvite i øyet.. 9600 for en stol + understell..

#225735  av kvassheim

Hvem har bøttestoler i mr2? Hva passer? er jo litt trangt i "cockpiten" da?

#225802  av Bolgnes

Kunne også tenkt meg å se forskjellige løsninger når det kommer til dette, hva har folk rundt om?
 #226002  av MK1-87

Kvassheim, det ser ut som du har sorte matte felger på bilen din. Kan det stemme?

Jeg har en rød Mk1 som er nylakkert. Lyst til å gi deg en tøft preg og vurderer sorte felger.
Noen som har sett noen med det eller noen som vil dele sine synspunkter.

#226011  av Mr2 Mk2

kvassheim skrev:Hvem har bøttestoler i mr2? Hva passer? er jo litt trangt i "cockpiten" da?
Vet hvertfall at Markus,Christian og jeg har skiftet stoler.Men tror ikke noen har bøttestoler :S , for min egen del fordi jeg vil velge å ikke kjøre langtur i en 45graders vinkel.Og targa taket skal jo være bak setene uten å måtte kjempe.

#226044  av Bolgnes

hvilke stoler har dere da? bilder! :D