TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• økte trykket litt..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #1234  av CelicaTurbo

økte trykket litt i går kveld, til 0.8 bar.. merket en ganske tydelig forskjell og bilen dro vesentlig hardere i alle gir, men, etter en liten stund tok clutchen litt "mykt" på 5. gir så det er mulig den ikke liker kreftene helt? Luktet litt rart også men det kan ha vært den grønne skrota opelen fremfor meg (... og nei vi kappkjørte ikke :) )

men, får se om jeg tar meg en tur på min lille private øde strekning i tredjegir en natt, og får meg noen nye street dyno målinger for å finne ut hva det programmet sier denne gangen (om det er noe fornuft). Men, skal en liten tur bort på ferie nå i neste uke så da blir det nok ikke før etter den turen..

Jeg økte jo bare 0.15 bar egentlig fra det jeg hadde, og det er rundt 2.1psi eller ca 20hk forbedring på denne motoren vistnok. 0.8bar er 11.6psi. Alt i alt tenkte jeg å prøve 0.9bar toppen (13psi). Noe som vistnok skal bety 15-20hk til..