TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ampert forhold mellom Far/sønn

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #24969  av Mr2 Mk2

Ja les selv http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=202797

helt sykt,skulle likt å se dette her....Faren virker jaggu ikke god gitt :roll: :shock:

edit-FÃ¥r litt assosiasjoner til The osbournes her,de har mye det samme ofte..

"- Jeg må jo anmelde ham for dette, men jeg regner med at han anmelder meg også, sier sønnen. "

Kan dere ikke bare føle kjærligheten...

#24975  av chris

Hihi, virker som et virkelig bra forhold det der ja :D

#24980  av cameleon

Vel vi kan ha heftige krangler pappa og jeg også, men han har enda ikke kjørt brøytebilen sin inn i bilen min. Hadde vel bare vært eklere å sette den i fri ot trille den nedover bakken mot sjøen :P

Tenk de julegavene de har hjemme i familien der da. Pistol med lydemper til farene og avsagd hagle til sønnen. Herrejemini

#24985  av @lpher

Hmmm...dont i feel weird now...har aldri krangla med fattern jeg ;-)

@lpher

#24988  av chris

@lpher skrev:Hmmm...dont i feel weird now...har aldri krangla med fattern jeg ;-)

@lpher
Han forutså vel at du kom til å ende med en fet bil, så han har ikke turt å krangle med deg, i frykt for å ikke få prøve :P

#24992  av cameleon

:mrgreen:

#25000  av Erlend

*Glad i mor og far* :mrgreen:

#25020  av Christian

Lol, har en far som er litt spesiell på mange måter jeg og, men han har heldigvis et godt stykke igjen til faren i historien her :)
Men han tok bilen til broder'n for en stund siden ved en ulykke da, var akkurat pusset opp og lakket, så kom gamlingen med lastebilen og måka inne hele siden på bilen hans :lol:

#25033  av Mr2 Mk2

Må da være jævla kjipt å ha et slikt forhold...Lurer på hva som er grunnen til dette forholdet..

#25041  av Kenny

stakkars idioter... rimelig usiviliserte menesker tror jeg...
Må ha skjedd noe alvorlig der tror jeg siden de har et sånt forhold...
:twisted: :twisted:

Glad jeg har et bra forhold til pappa når jeg ser sånt... :P