TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• @lpher?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #23990  av chris

Hva gjorde du den helga du var på fest egentlig? Var en liten fugl som sendte meg et bilde her :mrgreen:

Dårlig gjort å ikke invitere meg :mrgreen:
Vedlegg
12.jpg
12.jpg (67.77 kiB) Vist 1285 ganger

#23991  av bose

HAHAHA.Nå må du forklare deg alph... :D :D

#23993  av Mr2 Mk2

Hehe jævli bra Chris,eller hvem det er som har fått fatt i dette "snik-photoet!" :mrgreen:

er det mobilen du har i hånden,akkurat snakket med kone og barn eller?Jaja da får vi se hvor mye penger jeg skal presse deg for,eller når jeg tenker meg om..Trenger ingen peng jeg,bare gi meg bilen så er vi skulls? :D

#23994  av chris

Jostein skrev:Hehe jævli bra Chris,eller hvem det er som har fått fatt i dette "snik-photoet!" :mrgreen:

er det mobilen du har i hånden,akkurat snakket med kone og barn eller?Jaja da får vi se hvor mye penger jeg skal presse deg for,eller når jeg tenker meg om..Trenger ingen peng jeg,bare gi meg bilen så er vi skulls? :D
*kremt* Det datt da inn på maskina her :mrgreen:

Btw.. det ekke din jobb å utpresse her altså! Det er MIN jobb :mrgreen:

#23996  av Mr2 Mk2

chris skrev:Btw.. det ekke din jobb å utpresse her altså! Det er MIN jobb :mrgreen:
for sent nå..nå er jo bildet allemanns eie...Om du hadde vært smart så hadde du holdt det for deg selv... :wink:

#23998  av sindrejl

hmm.. jeg også trenger bil.. *sepåalf* dere andre HAR så bare tistill.. jeg stiller først i køen :D

#24001  av Dalan

he he, herlig :D

#24002  av sindrejl

shit, der gikk min fete plan om å skaffe seg billig supra rett på dunken :(

#24027  av memo

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalf? :lol:

#24029  av cameleon

My man alf!! Slick brother hehe. gang-gang-gang- gangstaaaaa hehe 8)

#24030  av memo

gang-gang-gang....bang :?: :twisted:

#24031  av cameleon

memo skrev:gang-gang-gang....bang :?: :twisted:
hihihi :lol:

#24037  av Erlend

Alf, har du vært nede i Larvik og besøkt damene mine igjen? Hold deg unna, sa jeg!! :mrgreen:
 #24041  av @lpher

chris skrev:Hva gjorde du den helga du var på fest egentlig? Var en liten fugl som sendte meg et bilde her :mrgreen:

Dårlig gjort å ikke invitere meg :mrgreen:
ROTFLMAO!!!! :mrgreen:

Kan vel med hånden godt plantet på hjertet si at jeg ikke husker akkurat det dær ;-)
Jostein skrev: er det mobilen du har i hånden,akkurat snakket med kone og barn eller?
Det er det ene digtal kameraet mitt ;-)
memo skrev: gang-gang-gang....bang
Hmmm....tror jeg hadde husket akkurat det :mrgreen:
memo skrev: Alf, har du vært nede i Larvik og besøkt damene mine igjen? Hold deg unna, sa jeg!!
Honestly...wasnt me-cant prove anything-nobody saw me do it! ;-)

@lpher