TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Wales Rally GB i dag..

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #23770  av erling

DÆVEN SÅ RÅTT!!!!!

Holdt på å drite på meg en stund der..

Grattis til Solberg og Norge!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

#23772  av MR2turbo

skikkelig RÃ…TT ja :D :D :D :D Gratulerer til Petter Solberg!!

#23774  av Mr2 Mk2

Jepps så JÆVLIG rått!!!Var sikker hele Rallyet på at ahn skulle vinne,med mindre det skjedde noe med bilen..Men fikk jævlige nerver den siste fartsetappen,tenkte bare nei nå stopper bilen hele tiden..Men faen så rått!Største dagen i Norsk bilsport!!grattis MANN!!
Vedlegg
solberg skjorta var på plass idag..
solberg skjorta var på plass idag..
Photo001.jpg (53.84 kiB) Vist 411 ganger

#23782  av jan-erik

Enig at dette var bare helt værst! Om jeg skulle sagt det som Petter. Har sittet benket foran PC-en hele helga og fulgt med på splitt tider, samt WRC.com webradioen.

Tøft også at de sendte siste etappe direkte på NRK. Helt utrolig de gledesscenene etter løpet. Bare så utrolig kjipt med trege Kjell Kristian Rike på NRK, han vet jo ikke en puck om Rally. Greit at Hervig Carlsen vet litt om rally, men å begynne å dra inn gamle rally ting fra 60 og 70 tallet blir for dumt. Nei få pensjonert disse to inngrodde NRK folka, og gi nye friske unge reportere sjansen.

Synd ikke Toyota satser i rally lenger, så jo at både Petter og Henning rattet Toyota Celica i 1998.

#23784  av sindrejl

Hehe RÃ¥ skjorte! Grattiss Petter!! *juble* ;)

Toyota skal vinne f1 først dem, så kommer dem nok tilbake ;P

#23802  av @lpher

jan-erik skrev:
Synd ikke Toyota satser i rally lenger, så jo at både Petter og Henning rattet Toyota Celica i 1998.
Man lærer vel best av å ratte ordentlig redskap? ;-)

Grattis Petter ;-)

@lpher

#23808  av Erlend

Skal få med meg VM-sammendraget i kveld jeg :) Gratulerer til Petter, Subaru og Pirelli!! Har fulgt med på WRC på NRK i hele år, det har vært genialt! Arild Andersen er en fantastisk kommentator, han har bare snubla i orda en gang i hele år, og snakker passe raskt og med skikkelig feeling!

Nå er det bare Toyotas seier i F1 å se frem til ;)

#23822  av chris

Det burde ikke være lov å vise dette live. Man får jo hjertestans hver gang bilen runder en sving eller skal gjennom en port etc.. :D

Utrolig spennende. Gratulerer til Petter Solberg og Phil Mills !!!