TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• fornuftig pris pÃ¥ bukt løfte bukk?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #200748  av Rømmling

jeg vet om en som har en løfte bukk til overs så jeg skal snakke med ha om han er villig til å selge den. men hvor mye kan en slik være vert, jeg vet ikke tilstand på den enda men ser grei ut,
men vet ikke kan jo være en grund at den er kastet ut også da, men har hørt han har 2-3 til i verkstedet sitt.

2 søylers jekk men 4 armer vet ikke mere om den.

ca pris så jeg vet hva jeg kan prute på og om det er så billig at jeg bare betaler å går.
 #200749  av Jarmund

Rømmling skrev:jeg vet om en som har en løfte bukk til overs så jeg skal snakke med ha om han er villig til å selge den. men hvor mye kan en slik være vert, jeg vet ikke tilstand på den enda men ser grei ut,
men vet ikke kan jo være en grund at den er kastet ut også da, men har hørt han har 2-3 til i verkstedet sitt.

2 søylers jekk men 4 armer vet ikke mere om den.

ca pris så jeg vet hva jeg kan prute på og om det er så billig at jeg bare betaler å går.
Vet om noen som har kjøpt brukte. rundt 4-5 viss den er brukbar stand men trenger litt rep. 6-8 for en i bra bruksstand. Motor styringer(feks. gammle kontaktorer som blir varme o.l.) og lager i søylene kan være dårlig. viktig at skruen har vært smurt godt så den ikke er utslitt.
Kjenner en som bytttet lagre og skrue i en som han vurderte å selge, snakket om ca 8 tusen for den, men han solgte den aldri og bruker den selv. vet ikke hva han betalte for delene eller om de var nye.

Andre på forumet har gjerne andre og bedre erfaringer??

#200754  av Rømmling

å bytte kontakte og eventuelt ledninger kan vel ikke være så dyrt vel.
får håpe at lagrene ikke er gående da. det hørtes dyrt og vansklig ut,

men når jeg skal se så må jeg se om skruene og lagrene ser ok ut da.

#201006  av Rømmling

var å hørte på prisen i dag men syns den var stiv.
bukke ver fult brukbar og ikke no galt med den som han viste om da, (han kjøpte stedet for en max 4mnd siden da så?) han viste ikke helt alderen på den mente 86+ var ikke sikker men ca fra 86.
selv om den var fult brukbar så syns jeg 8 000 kr var mye for en som er ca 20 år gammel. [url0http://www.verksmesteren.no/2_soylere.htm]Her selger de rimlige[/url] men vet ikke kvaliteten da. noen som vet??
jeg bydde han 5 000kr og gikk jeg da, så får se om han får solgt den til den prisen, den lignet på denne