TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• da er bilen solgt, og ts-ogn blir til hfc-ogn

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #199776  av CelicaTurbo

Slik, da er bilen min solgt til oleb her på forumet og jeg håper han blir fornøyd og får et problemfritt forhold til Celicaen :)

Men, siden jeg nå kun eier en Hyundai Matrix så blir herved ts-ogn omdøpt til Hyundai Family Car Owners Group Norway :lol:

neida, skal bli en MR2 mk2 igjen innen rimelig tid, får bare se hvilken bil det blir.. ;) Har flere i kikkerten, bl.a. MR2'en jeg eide tidligere som nå er annonsert for 80.000 etter tidligere å ha vært annonsert for 110.000 ;)

#199787  av Neemi

:)

Ventet på at det skulle skje ja.
Får slenge ut en tråd når ny bil er i boks da ;)

#199808  av chris

Og så Hyundai da gitt. Og ellers har du det bra? :P

Må gjøre om logoen vår da! Bestiller du nye klistremerker? :mrgreen:

Jeg har sett meg ut en familiebil jeg, så hvis/når mr2'en min blir solgt kjøper jeg meg Previa :)

#199824  av CelicaTurbo

Hyundaien har jeg hatt et halvt års tid nå, blir konebil etterhvert men jeg er igrunn ganske så fornøyd med den bilen så angrer ikke på den enda :D

Men, dere får beskjed når ny bil er handlet :)

#199910  av Zepticon

CelicaTurbo skrev:Hyundaien har jeg hatt et halvt års tid nå, blir konebil etterhvert men jeg er igrunn ganske så fornøyd med den bilen så angrer ikke på den enda :D
Hehe...
Var innom et Mazdaverksted/butikk i sommer, som også førte Hyundai. Og ene verkstedskaren der sa at hadde det ikke vært for Hyundai så hadde dem ikke tjent peng på verkstedet :D

#199952  av CelicaTurbo

hehe, kjekt å høre :lol: I det minste så jeg en nylig undersøkelse hvor hyundai kom desidert billigst ut på reservedeler, noe som var en liten lettelse siden mange andre billigprodusenter kompenserer for lav kjøpspris ved å ha høye delepriser :)

#200010  av jumbo

Lykke til med ny bil etterhvert da, gleder meg til å se hva du ender opp med :D

GTi eller Turbo forresten?

#200015  av CelicaTurbo

jumbo skrev:Lykke til med ny bil etterhvert da, gleder meg til å se hva du ender opp med :D

GTi eller Turbo forresten?
en ekte turbo har jeg ikke råd til dessverre etter prisene de har blitt solgt for her til lands den senere tid, så det blir en GTi av et slag ;)