TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Har blitt eier av en meget spesiell bil fra 70 tallet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #199672  av TOYPARTS

Jaaa
Da kan jeg omsider bekrefte at jeg har kjøpt en av norges nasjonalskatter innen bilverden, det er en 1976 Celica st2000, bilen har hatt en eier, er gått 44000km og har stått utstilt de siste 20+++årene, bilen ser ut som om den er satt sammen prøvekjørt og satt bort i går, det er aldri vært byttet noe, eller sveist eller skadet, dette er en meget spesiell bil som er så godt som strøken, har betalt for den og alt er ordnet, skal bare finne en passende dag for å plukke den opp hos toyotaforhandleren hvor den står utstilt enda, gleder meg som en unge til å få den hjem i garasjen.

P.S
Til alle de som tror at jeg kjøper denne for så å bygge den om kan jeg bare si en ting, ta det rolig, jeg skal ikke løsne en skrue eller krumme et hår på den, denne bilen skal være DØNN original i mitt eie.

Legger ut bilder når så langt kommer.

#199710  av turbokjell

Gratulerer så mye. Gleder meg til bilder.

#199711  av Thomas S

:shock: Me in love! :D BILDER; NO!!! Må lage et utstillingsprosjekt av detta! :wink: Mener jeg så en gammal Celica hos Toyota i Åsane ved IKEA

#199712  av tojo

:P NÃ¥ snakker vi,denne er verdt gull. Grattis med "ny" bil :D
Er greit om du legger ut noen bilder av skjønnheten etterhvert :P

#199743  av Andy_Celica

Det er ikke i tilfelle den som står hos Gustavsen Auto i Fredrikstad?
Isåfal har jeg vært og titta på den, og den er døn strøken.

#199762  av sindrejl

bilder bilder bilder bilder :D

#199778  av TurboKnut

Dette er en lekkerbisken.

Bilen er helt strøken. Ta godt vare på den.

#199781  av Th4 Ghost

sindrejl skrev:bilder bilder bilder bilder :D
bilder bilder bilder bilder bilder! og enda mer bilder! :D

#199905  av TOYPARTS

Andy_Celica skrev:Det er ikke i tilfelle den som står hos Gustavsen Auto i Fredrikstad?
Det er nok den bilen jo hehehe, regnet ikke med at den var til salgs heller, men fant ut at det ikke skadet å spørre

#199906  av TOYPARTS

TurboKnut skrev:Dette er en lekkerbisken.

Bilen er helt strøken. Ta godt vare på den.
Det kommer jeg nok til å gjøre, skal være original denne, takk for praten foresten.

#199907  av Andy_Celica

TOYPARTS skrev:
Andy_Celica skrev:Det er ikke i tilfelle den som står hos Gustavsen Auto i Fredrikstad?
Det er nok den bilen jo hehehe, regnet ikke med at den var til salgs heller, men fant ut at det ikke skadet å spørre
Kan jeg spøre hva du måtte betale for den?

#200085  av TOYPARTS

Andy_Celica skrev:
TOYPARTS skrev:
Kan jeg spøre hva du måtte betale for den?
Det forblir mellom meg, turboknut og tojo, slik er livet, betalte det jeg følte for at den var verdt og litt til.

#200106  av TOYPARTS

henter den i morgen og vil være i fredrikstad ca klokken 11 i morgen.

#200107  av Andy_Celica

TOYPARTS skrev:henter den i morgen og vil være i fredrikstad ca klokken 11 i morgen.
Muligens jeg tar turen ditt i morgen da :D